enqunix Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Hei. Jeg lurer på hva dette opplege er for noe, lunar festival coin. og hvor eller hvordan får man de? det er jo greit å vite hvis jeg vil kjøpe epic mounten for en billig penge.
DJ_Dark Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Du kan få artige klær for dem, og gå opp 50 i rep hos alle de store reputation folka per mynt
Yosuf Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 http://www.wow-inner-sanctum.org/Web/forum...4/ShowPost.aspx
Luchy Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 (endret) Moonglade er hvor jeg leverer har selv 7 Edit: Det er en Quest i OG utenfor Thrall, gjør questen så får du en Scroll som transporterer deg til Moonglade + en quest hvor du får 5900xp eller noe sånt Endret 8. februar 2006 av Luchy
Snøspade Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Hvor i Moonglade leverer men dem? Vil ha mer rep
Luchy Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Du leverer dem i Byen, husker ikke hva den het. Tror det var East i byen du fant han du kunne gi til
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Har sjølv 22 coins, men det er ikkje for det du kan kjøpe for dei du bør samle på dei, det er for rep. Du får 200 rep(!) for kvar coin du får tak i (dvs, snakker med ein elder), 50 rep på kvar faction... det er mykje billigare enn runecloth imo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå