Gå til innhold

Har jeg ødelagt garantien på microene mine? ;)

Re-Offender

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:omg:

Tror ikke du får så mye glede av VapoChill Micro'ene lenger. Gassen som var i disse er borte og funksjonen til kjøleren er ødelagt. Garanti kan du nok bare glemme.

3dview-chrome-tans-1.jpg

REF, Hardware.no:

Kjøleren basere seg på en naturlig faseendringsteknikk kalt thermosyphon, eller "naturkjøling" på godt norsk. Enkelt forklart er dette en noe mer avansert form for heatpipe-kjøling, men i stedet for væsken vi normalt sett finner i et slikt system, er de kraftige varmerørene fylt med gassen R134a. Under trykk er denne gassen væske, og det er denne væsken som fordamper i den varme enden, og gir fra seg den opptatte varmeenergien via kondensering i den avkjølte enden.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Tror ikke du får så mye glede av VapoChill Micro'ene lenger. Gassen som var i disse er borte og funksjonen til kjøleren er ødelagt. Garanti kan du nok bare glemme.

REF, Hardware.no:

Kjøleren basere seg på en naturlig faseendringsteknikk kalt thermosyphon, eller "naturkjøling" på godt norsk. Enkelt forklart er dette en noe mer avansert form for heatpipe-kjøling, men i stedet for væsken vi normalt sett finner i et slikt system, er de kraftige varmerørene fylt med gassen R134a. Under trykk er denne gassen væske, og det er denne væsken som fordamper i den varme enden, og gir fra seg den opptatte varmeenergien via kondensering i den avkjølte enden.

5570100[/snapback]

Tror jeg får stor glede av de microene ;)

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=88662

Endret av ArcticOC
Skrevet

REF, Hardware.no:

5570100[/snapback]

Tror jeg får stor glede av de microene ;)

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=88662

5625179[/snapback]

sweet dreams! hva var poenget med denne posten?

Skrevet

Dette var saker ArcticOC, skjønte nesten at du holdt på med noe, siden det har vært så stille fra deg i det siste :D

Hva med å legge ut alle bildene her på forumet også?

Skrevet
Dette var saker ArcticOC, skjønte nesten at du holdt på med noe, siden det har vært så stille fra deg i det siste :D

Hva med å legge ut alle bildene her på forumet også?

5626790[/snapback]

Hehe. ja den modden der tok litt tid og var nok noe av det vanskeligste jeg har gjort til nå.

Har snart brukt opp vedleggskvota mi, så bildene på XS får holde ;)

• 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...