Gå til innhold

Temperaturmåler trenges fort!


Anbefalte innlegg

Jeg trenger en temperaturmåler som fungerer på ASUS hovedkort. Jeg har prøvd Speedfan, men denne viser at CPUen er på 127 grader Celsius :hrm: da hadde ikke jeg kunne skrive dette for å si det sånn :!: Hovedkortet er et ASUS K8N-E Deluxe og ja, jeg har prøvd ASUS probe og ASUS tempster.. men ingen funker ordentlig :dontgetit: er det noen som vet om noe annet programm jeg kan bruke?? trenger svar fort! har et skoleprosjekt som snart må være ferdig :( begynner å få VELDIG dårlig tid......

 

Takker for ALLE svar! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg trenger en temperaturmåler som fungerer på ASUS hovedkort. Jeg har prøvd Speedfan, men denne viser at CPUen er på 127 grader Celsius :hrm:  da hadde ikke jeg kunne skrive dette for å si det sånn :!: Hovedkortet er et ASUS K8N-E Deluxe og ja, jeg har prøvd ASUS probe og ASUS tempster.. men ingen funker ordentlig :dontgetit:  er det noen som vet om noe annet programm jeg kan bruke?? trenger svar fort! har et skoleprosjekt som snart må være ferdig :(  begynner å få VELDIG dårlig tid......

 

Takker for ALLE svar!  :thumbup:

5569301[/snapback]

 

Hent og installer "Asus Probe" fra Asus sine hjemmesider. Den gir deg korrekt info.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...