FullColor Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 hei jeg har en nokia 3220 som jeg har ca 140 et eller annet meldinger på i innboksen og vil så gjerne slette alle sammen med å trykke på slett alle. Men her er problemet: jeg har også noen mms i innboksen som jeg vil ta vare på, derfor så vil jeg flytte dem vekk fra innboksen min før jeg sletter alt som r der selfølgelig, meeeeen d er et bilde der som har tekst også under bildet og d går bare og flytte på bildet men ikke bildet med teksten(bildet i sin helhet med tekst) !! såååå j....... irriterans. Og derfor går jeg rundt med innboksen full for d tar jo så lang tid og slette alle 140 meldingene en og en! Vell JEG har ihvertfall ikke klart og flytte på d bildet nå da Derfor HJELP hvis noen vet noe om dette og kan hjelpe. (hvis d er mulig)
Erren Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Vel, jeg skjønner ikke et kvass av hva du snakker om, men jeg hadde starta med å slette de 139 andre mms-ene i stedet for å vente på den. Dessuten kan du jo bare lagre bildet. Om det er en mms med både bilde og tekst du ikke klarer å flytte kan du åpne den, trykke rediger og så lagre den i utboksen eller no.
FullColor Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Skrevet 8. februar 2006 Vel, jeg skjønner ikke et kvass av hva du snakker om, men jeg hadde starta med å slette de 139 andre mms-ene i stedet for å vente på den. Dessuten kan du jo bare lagre bildet. Om det er en mms med både bilde og tekst du ikke klarer å flytte kan du åpne den, trykke rediger og så lagre den i utboksen eller no. 5573060[/snapback] Det er akkurat d at da må jeg slette alle 139 en for en! Ønsker self og bare trykke på knappen Slett Alle, men da slettes jo det bildet jeg vil ta vare på og som sagt så går d ikke å flytte på d på grunn av at d er et bilde med tekst. Men bare er ikke så viktig egentlig, bare lot meg fyre opp og bli fryktlig provosert av en egentlig liten bagatell, sånn som når en overvektig ikke kan komme in i kjøpesenteret og få tildelt gratis flatskjerm tv for d døra er for smal
Erren Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Såvidt jeg har forstått er det ingenting som hindrer deg i å slette dem en for en, og hvis mobilen din er stappfull hadde jeg begynt å slette dem med en gang i stedet for å vente på en løsning på problemet. Går det ikke an å flytte hele meldinga som en melding i stedet for bare bildet?
FullColor Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 Har ornet D nå uannsett, siden d har iritert meg litt en stund så i et impulsivt øyeblikk så slettet jeg rubel og bit. Ferdig med d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå