Lifeform Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 (endret) Hei! Har i lengre tid nå irritert meg over at Word automatisk skifter stil på absolutt HELE teksten min om jeg f.eks. bare vil ha et ord eller to i feit skrift. Videre rykker progget inn HELE listen min, f.eks. * Ting A * Ting B * Ting C * Ting D osv Om jeg vil lage et innrykk av f.eks. Ting C. Irriterende! Hvordan disabler jeg dette? Evt. hvordan brukes dette fornuftig...? Endret 7. februar 2006 av Lifeform
Pingla Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Hvordan disabler jeg dette? Evt. hvordan brukes dette fornuftig...?Jeg har det slik under Verktøy -> Autokorrektur
kjeklulf Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Det er ingenting i Word som tilsier at dette skal skje om ikke du bruker programmet på en uortodoks måte for å si det sånn. Hva gjør du når du har en slik liste og skal rykke inn et punkt? Hva gjør du når du formaterer skriften med fet?
Lifeform Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Skrevet 11. februar 2006 Det er ingenting i Word som tilsier at dette skal skje om ikke du bruker programmet på en uortodoks måte for å si det sånn. Hva gjør du når du har en slik liste og skal rykke inn et punkt? Hva gjør du når du formaterer skriften med fet? 5570794[/snapback] Takk for svar! Gjør ingenting spes. Bare klikker F i menyen eller CTRL+F... Skal titte mer på det på jobb på mandag...
Lifeform Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Skrevet 12. februar 2006 Hmm Fremdeles probs her. Slik ser Autoformat-menyene hos meg ut her; Har IKKE dette problemet på annen Windows XP-konto på samme maskinen, så må være et-la-ant jeg har kommt borti... Ser dere hva / peiling på hva som kan være casen her....?
kjeklulf Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Word 2002? Vis oppgaveruten Stiler og formatering (Format -> Stiler og formatering). Høyreklikk på stilen Normal og velg Endre. Fjern haken foran Oppdater automatisk og hak av for Legg til i mal. Trykk deretter ned Skift og klikk Fil -> Lagre alt. Lagre dokumentet og lukk Word. Start opp på nytt og se om det gjentar seg. Tidligere dokumenter kan fortsatt ha denne innstillingen aktivert og da må du gjenta operasjonen i disse dokumentene (da behøver du ikke hake av for Legg til i mal).
Lifeform Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 Word 2002? Vis oppgaveruten Stiler og formatering (Format -> Stiler og formatering). Høyreklikk på stilen Normal og velg Endre. Fjern haken foran Oppdater automatisk og hak av for Legg til i mal. Trykk deretter ned Skift og klikk Fil -> Lagre alt. Lagre dokumentet og lukk Word. Start opp på nytt og se om det gjentar seg. Tidligere dokumenter kan fortsatt ha denne innstillingen aktivert og da må du gjenta operasjonen i disse dokumentene (da behøver du ikke hake av for Legg til i mal). 5594721[/snapback] 2003...! Takk! That did it! ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå