Gå til innhold

Manga-tegne-tråden! For oss som liker å tegne.


Anbefalte innlegg

takk Zathardor ;)

har rettet på feilen men scaneren funker ikke så jeg får ikke lakt det ut på nettet. :cry:

Tusen takk folkens for advarselene om bildet i signaturen min :D var ikke helt med :blush:

vill fortsatt gjerne ha tilbakemelding på bildene ;)

Domou Arigatou :D:D

Endret av Kaizoku
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oi! Folket kan tegne! Jøss.. Det var virkelig mange bra tegninger :)

Driver mest og tegner i manga-stilen selv, men er mer glad i å fargelegge enn å tegne.

Dette er vel den beste fargeleggingen min hittil, mens dette er den tegingen jeg liker best av de jeg har laget. Denne er en sånn som jeg synes jeg kunne ha gjort mer ut av, men er selvsagt fornøyd. Hermet en del etter en plakat for å få proposjonene nogenlunde riktig, så skal ikke ta all ære selv.

Lenke til kommentar

Nå har jeg sittet her i godt å vel 4 timer, og enda er jeg ikke ferdig.

Ja, ja, her er i alle fall svart/vit versionen av tegningen:

 

ben_beckman_bw_small.jpg

 

Edit: Dette er altså Ben Beckman ifra Manga serien One Piece. Denne herren opptrer i bok 1.

 

Edit2: Hvis dere trykker på den blå teksten i signaturen min (My deviantArt), så kan dere se ferdig produkt. Det er dog meget likt denne^

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Kaizoku, du minnet meg på att jeg og har noen One Piece tetgninger, holder på å redigere dem litt nå. En ting til, det er ikke lov med bilder i signaturen.  ;)

 

Jeg klarer ikke å laste ned bildet ditt, Momochi_Zabuza.  :(

5969524[/snapback]

Noe er galt :/

Vel får laste det ned selv og legge det ut til alle da

chi.png

CHI5.png Her er to, vet det er litt feil med dem XD

Lenke til kommentar
Oi! Folket kan tegne! Jøss.. Det var virkelig mange bra tegninger :)

Driver mest og tegner i manga-stilen selv, men er mer glad i å fargelegge enn å tegne.

Hehe, jeg er helt motsatt, jeg hater å fargelegge, jeg ødelegger alltid tegningingene mine når jeg prøver. :p

 

Fikk alltid kjeft av lærerene fordi jeg aldri ble "ferdig" med tegningene, selv om jeg syntes de var ferdige. De bare kaldte de for utydelige skisser med gråblyant. :cry:

 

Kule tegninger midnight_walker, likte spesielt den siste!

Lenke til kommentar
Nå har jeg sittet her i godt å vel 4 timer, og enda er jeg ikke ferdig.

Ja, ja, her er i alle fall svart/vit versionen av tegningen:

 

http://www.maj.com/gallery/MrBarkin/Diverse/ben_beckman_bw_small.jpg[/

 

Edit: Dette er altså Ben Beckman ifra Manga serien One Piece. Denne herren opptrer i bok 1.

 

Edit2: Hvis dere trykker på den blå teksten i signaturen min (My deviantArt), så kan dere se ferdig produkt. Det er dog meget likt denne^

5970778[/snapback]

 

Flytt hodet og halsen litt mer til venstre.

Og få litt mer fasong på håret på hodet.

Så blirn så bra så :wee:

 

er vel no drit av no tegninger/animasjoner her: http://shikaruoc.deviantart.com/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tegna dette på russefrakken til en kamerat:

 

post-86298-1147003598_thumb.png

 

Det hjertet+innholdet og den tegningen på høyre arm var det ikke jeg som tegna... Han brukte den da jeg var halvferdig, fikk den tilbake etterpå. Tydelige spor etter festing på den ja... :lol:

Endret av Zathardor
Lenke til kommentar
Ja det lærte man sandelig mye av du... Holder på å lage en guide til manga-tegning på internettsiden min :) kan vel sjekke ut den når den er ferdig...

6071469[/snapback]

Send meg en meldig da når den er ferdig ^^

Vil se hvordan du tegner manga og det :p

Jeg har en spesiel måte, men jeg har ikke noe nettside som jeg kan legge det ut på Xd

Lenke til kommentar
Post noen bilder da vel!

Så får vi se din spesielle måte :)

6072155[/snapback]

Da må du vente litt XP

Jeg vet ikke om andre gjør det på samme måte, gjørdem sikkert, men jeg bruker trekanter og firkanter til kropp og hode. Jeg øver meg nå på den vanelige måten med sirkeler. Jeg bruker mye linjal for å få det perfekt helt til jeg kan det utenatt og ikke trenger det på den figuren jeg tegner (tegner dem flere ganger :p)

Sikkert noen som gjør det samme, men det er min måte ;) Vil helst tegne sirkeler, men tegner et firkantet hodet med et kryss og så blir sirkelen inne i den firkanten. Så kan jeg begynne med resten av hodet :p

Endret av Momochi_Zabuza
Lenke til kommentar
Det gjelder å bare tegne å tegne mye...

6070358[/snapback]

Tja, før millitæret kunne jeg ikke tegne for 5 øre. Prøvde jeg å tegne ett fly så det ut som ett fly jeg tegnet for 10 år siden, prøvde jeg meg på noe menneskelignende så det ut som en strekfigur.

Så surfet jeg rundt litt på amazon og kjøpte meg til slutt denne boka: Link.

 

Så da gikk jeg fra babytegninger til slike tegninger etter sån 3 forsøk:

post-22583-1147329090_thumb.jpg

 

post-22583-1147329155_thumb.jpg

 

Dog jeg kan være enig i at når man først har kommet forbi babytegne stadiet og starter å tenge som man ser så blir det mer og mer erfaring som teller ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...