Gå til innhold

Dårlig dvd-spiller i xbox 360?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva syns dere om dvd-spilleren i xbox 360?! Min er slik at i noen filmer,så henger stemmene etter, og da mener jeg under hele filmen! Noen som har vært borti det samme?

5565756[/snapback]

 

Dette har ikke noe med Xbox360 å gjøre(tror jeg i ditt tilfelle). Har du koblet et surround anlegg til? Da må du huske å ha en receiver som støtter lipsync..

Lenke til kommentar

jeg opplever det samme på noen dvd-filmer,har snakket med support om problemet og de vil ha boxen inn for rep,bruker ikke annet enn tv.ble enig med support om å vente med tilbakesending til utpå våren,jeg får spilt uten problemer,dog har 360 blitt merkeligere etter dashupdaten.

Lenke til kommentar
Hva syns dere om dvd-spilleren i xbox 360?! Min er slik at i noen filmer,så henger stemmene etter, og da mener jeg under hele filmen! Noen som har vært borti det samme?

5565756[/snapback]

Dette oppdaget jeg her om dagen da jeg så Spinal Tap - det var veldig tydelig.

 

Har ikke opplevd det med noen andre filmer jeg har spilt på 360'en dog - og når Spinal Tap-DVD'en ble spilt i min 'vanlige' DVD-spiller var det ikke sync-problemer.

Lenke til kommentar

Det hjelper på noen dvder å spille dem av i pal50.hjelper også å koble vekk nettconection og andre greier man måtte ha kobla til boxen.Fra support fikk jeg også klar beskjed om at mobilen kunne påvirke boxen også.Han sa at MS jobber med saken...På xbox.com står det også noen tips men der får DVDen ansvaret.

Lenke til kommentar

DVD-spilleren i X-Box 360 er utrolig dårlig ja sammenlignet med DVD-spilleren i PS2 og sistnevnte er nesten 6 år gammel. Har selv prøvd ut DVD-spilleren på X-Box 360 bare for å sjekke og ble sjokert over resultatet. Dette er jo tross alt en spillemaskin. Å se på en DVD film på X-Box 360 er ikke akkurat det smarteste, den bråker jo så synsykt når den spiller av DVD`er. :!:

Lenke til kommentar
DVD-spilleren i X-Box 360 er utrolig dårlig ja sammenlignet med DVD-spilleren i PS2 og sistnevnte er nesten 6 år gammel. Har selv prøvd ut DVD-spilleren på X-Box 360 bare for å sjekke og ble sjokert over resultatet. Dette er jo tross alt en spillemaskin. Å se på en DVD film på X-Box 360 er ikke akkurat det smarteste, den bråker jo så synsykt når den spiller av DVD`er. :!:

5569198[/snapback]

Vel den er nesten lydløs når du spiller DVD.. men som sagt DVD spilleren i gamle xbox'en er mye bedre.. hvertfall med Xbox media center osv..

Lenke til kommentar

For de som ikke orker å lese denne meget kvalifiserte testen:

 

"The Xbox 360 is a pretty good DVD player, given its primary purpose. Its performance is pretty close to the average DVD player at this price point."

 

dvs, omtrent like bra som dvd-spillere til 3-4000.

 

Jeg velger å stole mer på denne testen enn noen som sier "DVD-spilleren i Xbox 360 er utrolig dårlig", uten begrunnelse :cool:

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Xbox 360 dvdspilleren er ganske så god den. Den har også progressive scan på dvdspilleren, noe som gir bedre bilde. Dette tror jeg ikke virker over vanlig scart.

 

At dvd spilleren bråker utrolig mye er egentlig tull hvis du sammenligner med dvdspilleren på xbox og ps2. Både xbox og ps2 bråker mer ved avspilling av dvd enn hva xbox 360 gjør.

 

Et lite tips til personer som syns xbox 360 bråker noe sinnsykt. Har dere den liggendes eller ståendes ? Når den ligger så høres den ut som en sint okse i parringstida, men hvis den blir satt ståendes så blir ikke støyvolumet så aller verst.

Lenke til kommentar

Hos meg er det faktisk omvendt, min synes jeg bråker ganske mye mer stående, hvertfall lyden fra dvd romen, muligens viftene går ned noen hakk når den er stående, men det er uansett støyen fra dvd rommen som jeg misliker.

Dette gjelder dog ikke når jeg ser på film eller spiller gammle xbox spill, kun 360 spilla :)

 

 

Angående DVD spilleren på 360'en så har jeg vel faktisk ingen ting å utsette, den er faktisk bedre enn jeg hadde ventet :)

 

Til folkene som klager på lipsync problemer: kjører dere lyden igjenom en forsterker? eller går det rett til tv'en?

Lenke til kommentar
Til folkene som klager på lipsync problemer: kjører dere lyden igjenom en forsterker? eller går det rett til tv'en?

5572214[/snapback]

Hos meg var det forsinkelse begge steder - men det er bare en film jeg har opplevd det med.

5572289[/snapback]

Vel Kjører lyden gjennom digital kabel og rett i tv'en men pleier og skru av lyden på den.. men når jeg har på subtitels så lagger lyder litt utrolig plagsomt.. men microsoft må jo klarer og fikse dette med en liten patch en gang skulle jeg tru

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...