Gå til innhold

Radeon 9700pro (Club 3d) og ny (stille) kjøler.


sof

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har et 9700 pro kort fra Club3d.

 

Dette bråker ganske mye, og lurer på om noen har tips om kjøler til det... har kikket på denne fra microplex, men det ser jo ikke ut til at den kommer på lager igjen....

 

 

Er det noen som har tips til en stille (og bra) kjøler? Kabinettet er utstyrt med 2x120mm + 1x80 mm vifte, så det er grei gjennomstrømning.

 

 

på forhånd takk.

 

sof

 

(ps. dersom noen har tips til kjøler på min p4 2,4 ghz s478 også, så setter jeg pris på det...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok, takk skal dere ha.

 

2 siste spørsmål:

 

1) Praktisk bruk av VGA silencer...hvor mye lyd er det i den? Finner ikke det beskrevet noe særlig... (CPU kjølern sier 20 dB og det er akseptabelt...)

 

2) PLass: ATI silencer ser ganske svær ut. At den tar et PCI spor er ok. Men bakover/innover.. vil den kræsje i disker etc?

Og det samme med Zalman cpu kjølern...Har et p4b-533v kort fra asus.

 

 

Får vel bruke målebånd og se :)

 

Har dette kabinettet: Antec

 

Takk for svar.

 

sof

 

(editerte bort dysleksien)

Endret av sof
Lenke til kommentar

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314328&cks=PRL

 

Denne er jeg svært fornøyd med! Under belastning så ligger cpu'en på omkring 35 grader med rundt 23 grader i rommet. Dette med en 120mm vifte tilkoblet med hastigheten innstilt på minimum, på en AMD Athlon 64 3200+ s939 prosessor. Men den passer på en socket 478 også. Det du må være obs på er plassmangelen, den stikker ganske langt ut, ca 160mm. Hos meg står det bare om 5mm mellom kjøleren og sideveggen.

Endret av mofopop
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...