Gå til innhold

Fable - kor bra er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det meste som om spillet har jo blitt sagt, den er i grunn litt kort og enkel, litt lineært, ikke altfor mange valgmuligheter, og forventingene ble ikke oppfylt siden de lovte så mye om spillet.

Men til tross for de ulempene ga den meg over 1 uke med underholdning. Da spilte jeg ganske mye hver dag, spilte gjennom ganske fort den ene gangen, mens den andre gangen spilte jeg "good-goy" og prøvde å gjøre alt jeg ikke gjorde den første gangen. Fikk meg 1 kone i hver by :) og fant alle nøklene osv. Da tok det lengre tid, husker ikke om jeg fant alt, men det var morsomt.

Så alt i alt, syns jeg spillet er helt okay, ikke så veldig mye "roll playing", men en del action, og historien var helt okay. Og man bør spille gjennom spillet 2 ganger, for å prøve ut 2 av de 3 "classene" og både good and evil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for alle svar, ser ut som om der er svært ulike meiningar om dette spelet. Men det inntrykket eg sit at med er at dette er eit lettvekts-rollespel av kurant kvalitet...men ikkje noko på høgde med Gothic-spela eller NWN. Trur eg skal kjøpe det dersom eg finn det til ein rimeleg pris. I mellomtida har eg byrja å spele litt Civ4 igjen, skulle vel slå ihjel nokre dagar med det. ;)

Kay

Skrevet
Takk for alle svar, ser ut som om der er svært ulike meiningar om dette spelet. Men det inntrykket eg sit at med er at dette er eit lettvekts-rollespel av kurant kvalitet...men ikkje noko på høgde med Gothic-spela eller NWN. Trur eg skal kjøpe det dersom eg finn det til ein rimeleg pris. I mellomtida har eg byrja å spele litt Civ4 igjen, skulle vel slå ihjel nokre dagar med det. ;)

Kay

5571416[/snapback]

Var vel linket til play.com for ikke lenge siden, til rundt 180 kr... Hvis ikke det er billig underholdning så vet ikke jeg!

Skrevet
Var vel linket til play.com for ikke lenge siden, til rundt 180 kr... Hvis ikke det er billig underholdning så vet ikke jeg!

5571707[/snapback]

Det var nok XBox-versjonen som kosta £9.99, PC-versjonen kostar £26.99.

Kay

Skrevet

Fortsatt, vi snakker underholdning for under 400 kr(?) (Er ikke sikker på tollavgift siden kostnaden er på over 200 kr). Fable er verdt det :) Kjøpte mitt for 600kr på xbox med en gang det kom ut ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...