Gå til innhold

Guild Wars Pay-to-Play ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
nei, du betaler kun for spillet i butikken.

5563311[/snapback]

Så bra da :)

Er det et veldig bra spill ?

Hvordan er det i forhold til WoW ?

Hvor mange servere er det ?

Skrevet
nei, du betaler kun for spillet i butikken.

5563311[/snapback]

Så bra da :)

Er det et veldig bra spill ?

Hvordan er det i forhold til WoW ?

Hvor mange servere er det ?

5563586[/snapback]

1. Det er et veldig bra spill

2. Helt anderledes

3. Er egentlig bare en server. Men du kan velge mellom Eu-server eller Am-server.

Skrevet

Det er 3 "hovedservere". En i Asia, Europa og America. Innenfor en av disse kan du skifte server (district) så mye du vil, men man kan bare skifte mellom Europa og Amerika maks 5 ganger. (Spillere fra Europa kan ikke spille på Asia serveren.)

Det er veldig anderledes enn WoW. WoW er et PvE-spill hvor du bruker lang tid til lvl 60. GW er et PvP-basert spill hvor maks level er 20, og det går på 1-3 uker avhengig av hvor mye du spiller. PvP'en i GW er nok både bedre og mer balansert enn i WoW, men skal du spille PvE så får du endel færre muligheter. (Men fortsatt mange som spiller PvE på høyt nivå i GW.)

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå har ikke jeg spilt mye WoW, men etter hva jeg vet så er GW et mindre sosial spill. Man møter kun andre folk i byer.

Når man kjøper spillet, får man en lapp med en kode på. Denne bruker du til å registrere kontoen din.

Skrevet

Mindre sosialt er det ikke. Men hovedpoenget i dette spillet er å ha en guild. Det forsterker den sosiale faktoren med 200%. Jeg blir ofte kompis med folk jeg quester med.

Skrevet
Nå har ikke jeg spilt mye WoW, men etter hva jeg vet så er GW et mindre sosial spill. Man møter kun andre folk i byer.

Når man kjøper spillet, får man en lapp med en kode på. Denne bruker du til å registrere kontoen din.

5609699[/snapback]

Vil ikke si at GW er minde sosialt. I.o.m at det finnes så mange co-op quester i spillet hvor du treffer en bråte med folk som du til slutt ender opp som venner med.

Samt finner du deg en Guild, får du utrolig mange venner der og.

Skrevet

Å si at et MMORPG som WoW, hvor du må vie 70 % av tiden din til spilling, for å henge med i svingene, blir vel litt drøyt? Hvis dere vil ha et sosialt spill, så ikke spill PC-spill.

Daniel :)

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Når man spiller virker det som om det er svært få servere, men jeg tipper de har satt opp mange servere i clusteroppsett for avbelastning, backup osv. Du kan gå inn på internasjonale eller lokale (europeiske) distrikter, og nummererte områder innen disse.

For eksempel kan du spille på "Heroe's Ascent, europe-english, district 1".

Når du drar ut på et oppdrag (quest) sammen med spillere får dere et spillområde for dere selv uten andre, altså motsatt fra WoW. Dette er ikke unike områder og alle har tilgang på dem. Jeg synes det er kjedelig, men enhver for sin smak.

Hvis du spiller enspillerdelen (storymode) er det helt klart artigst om du gjør det med noen du kjenner så dere kan fullføre spillet sammen. Må si spillet har stor variasjon hva angår slåssing. Er egentlig ikke mye utforskning å gjøre bortsett fra enspillerdelen. Det er PvP delen som er mest vektlagt og her er det en god del strategi å sette seg inn i.

Et helt greit spill man fort kan gå lei. Jeg har holdt på å selge det to ganger, men har ventet for å se an, og ikke angret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...