Gå til innhold

Leter etter tegneserier


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Geir Moen har hatt en del ting i diverse Nemi-blader, dessuten har han skrevet en historie tegnet av Ronja i Tusj#2, og så skal det komme en Asfalt samling fra seriehuset om litt. Dessuten kom det i alle fall et Kick Ass Comix blad med hans ting. Og så hører jeg rykter om at det kommer noe større etterhvert også.....

 

Det meste burde det være mulig å få tak i på Tronsmo. Man kan også bestille på nett.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Hei. Jeg har lett en stund etter tegneserier av Geir Moen (eller noe sånt), som har laget blodøks og ghasp, men kan ikke finne noen.

Noen som vet om et sted der man kan få tak i noe av ham?

 

Har også lett litt etter norske corto maltese-tegneserier, men funnet like lite av det...

5562505[/snapback]

 

hei på du..... geir moen sin serie asfalt har blitt gitt ut i mange av smultbladene, dessverre selges ike smult lenge i butikkene, men hvis du går til en bruktbladselger er det kjempestore, da mener jeg kjempestore sjanser for at du kan finne et par blader med asfalt i. bor i bergen eg, og eg fant faktisk utrolig mange smult blader hos brukthandleren. har et blad med asfalt selv.. anbefaler at du sjekker de fleste bruktbladbutikkene, det vafr lett å fnne det her, og det er sikkert lett å finne det andre steder også..

Lykke til! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...