Bear^ Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 tror du elitespillerne tilhører det samme "communityet" som de du har spilt mot på publicservere? tror du semigode og mer eller mindre semi-elite-spillere er en del av det? cs er enkelt ja, men ettersom du blir bedre øker innsikten i spillet og du finner ut nye måter å spille det på. en annen ting som gjør cs "bra" er at det finnes klaner og spillere på alle nivåer ang. ferdighet. og mener du at det ikkje finnes skills i cs? og du tror noen er bedre enn andre fordi de camper i public? du har forstått ca. ingenting av spillet, og "argumentene" dine i mot spillet holder mindre vann enn argumentene for. du har 0 peil på nivået som er rett over public f.eks., og du motsier deg sjøl konstant, noe som gjør deg og dine synspunkter bare enda mer latterlig. 5575877[/snapback] Begynner å bli temmelig lei av folk som konstant angriper meg og kaller meg latterlig på grunnlag av mine synspunkter. At dere tolker alle mine synspunkt som latterlige og dumme, er mer deres feil enn min feil. Når jeg spiller et MP spill, er jeg vant med å finne meg en server med lav ping, og spille der. Har spillet en del MP spill public, men CS er det spillet hvor jeg har fått værst motstand i form av skjelsord. Jeg har bare spillet på public servers sånn sett, så jeg baserer meg på det. Jeg er ikke aktiv CS spiller eller en person som tar det høytidelig, og dermed har jeg ikke prøvd ut de såkalte elite serverne som blir nevnt her. Jeg har spillet CS en god del, og spillet CS på LAN for en del år siden og jeg skjønner spillet, for det er som alle andre team DM spill, samme essense. Men at det blir tatt så høytidelig, og at folk legger så mange faktorer innad i det, kan ikke jeg noe for. Jeg har sakt mine synspunkt basert på min erfaring som level designer, aktiv CS spiller på LAN og testingen jeg har gjort på public servers. Men det kan jo ikke bare vær jeg som har oppfattet CS på denne måten, for jeg leser nå utorlig mange "vitser" ang CS, og ser en god del Garrys mod serier, som omhandler CS, og fremstiller det på samme måte som det jeg har sett. Så da er jeg nå heldigvis ikke alene om å være dum da. Godt at jeg har flere som er det. Tror nok jeg kan si hva som helst om dette temaet, og kommer bare til å få tilbake at jeg er dum, ikke skjønner noe og at jeg motsier meg selv. Jeg har lest gjennom mine svar og motsier meg ikke på noen punkter. Men tolkningene er vel gjort, og kommer vel garantert nå til å få svar med quoter hva jeg har sakt og så en quote på mine såkalte motsigelser. Denne krangele beviser vel også mitt punkt om at CS er et hellig miljø, og de som poserer en minste trussel mot dette, er latterlige, dumme etc. Vet ikke hvem det forteller mest om, men tror nok ikke det er meg. Når det kommer til hva jeg har skjønt av spillet og campere, så går jeg bare ut fra egen erfaring på et LAN, hvor mitt team ble knerta flere ganger på rad, ikke fordi vi ikke oppførte oss som et team, men fordi det motsatte teamet baserte seg på bruk av AWP, og camping. Det var nok ikke bare jeg som reagerte der. Men selvfølgelig, er nok bare jeg som er dum her å da. Jeg har sakt hva jeg mener i denne saken og jeg har kommet med mine synspunkter basert på min erfaring i spillet. Jeg regner ikke med at det er noen som overhode gidder å skjønne noe av mine punkter, eller hva jeg sier, men kommer til å hive seg på heksejakta og fortelle hvor dum jeg er, hvor lite jeg vet og hvor lite jeg har skjønt. Bare gjør det, bryr meg ikke mye. Men det forteller mye mer om dere enn hva det forteller om meg.
christaaah Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Når jeg spiller et MP spill, er jeg vant med å finne meg en server med lav ping, og spille der. Har spillet en del MP spill public, men CS er det spillet hvor jeg har fått værst motstand i form av skjelsord. Jeg har bare spillet på public servers sånn sett, så jeg baserer meg på det. Jeg er ikke aktiv CS spiller eller en person som tar det høytidelig, og dermed har jeg ikke prøvd ut de såkalte elite serverne som blir nevnt her. -du beviser enda en gang at du har spilt cs på det absolutt laveste nivå tenkelig, og at du derfor ikkje har noe grunnlag for å snakke om et community Denne krangele beviser vel også mitt punkt om at CS er et hellig miljø, og de som poserer en minste trussel mot dette, er latterlige, dumme etc. Vet ikke hvem det forteller mest om, men tror nok ikke det er meg. -bare du som er latterlig. du uttaler deg som om du er ekspert, men vet tydeligvis utrolig lite om temaet -en dårlig forutsetning for å være objektiv, samt det å ha evner til å vinne en "diskusjon". Når det kommer til hva jeg har skjønt av spillet og campere, så går jeg bare ut fra egen erfaring på et LAN, hvor mitt team ble knerta flere ganger på rad, ikke fordi vi ikke oppførte oss som et team, men fordi det motsatte teamet baserte seg på bruk av AWP, og camping. Det var nok ikke bare jeg som reagerte der. Men selvfølgelig, er nok bare jeg som er dum her å da. -bare å drepe de som er på ene bombspoten det for så å plante om de camper, de er bare 5 stk de også Jeg har sakt hva jeg mener i denne saken og jeg har kommet med mine synspunkter basert på min erfaring i spillet. Jeg regner ikke med at det er noen som overhode gidder å skjønne noe av mine punkter, eller hva jeg sier, men kommer til å hive seg på heksejakta og fortelle hvor dum jeg er, hvor lite jeg vet og hvor lite jeg har skjønt. Bare gjør det, bryr meg ikke mye. Men det forteller mye mer om dere enn hva det forteller om meg. -du har lite erfaring. har du pittelitt, så er det fra laveste nivå. synes du f.eks. folk som aldri har prøvd wow skal komme med utsagn om hvor dårlig det spillet er? 5576971[/snapback]
Bear^ Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 -du beviser enda en gang at du har spilt cs på det absolutt laveste nivå tenkelig, og at du derfor ikkje har noe grunnlag for å snakke om et community Har spillet det på en del public servers. Beklager at jeg ikke er en slik person som spiller på "high end" serverne hvor folk kanskje kan være hyggelig. Har spillet en del timer på public, baserer meg på mine erfaringer derfra. At du kaller det for laveste nivå får være opp til deg, men ikke kom å si at jeg ikke har spillet CS for det har jeg. -bare du som er latterlig. du uttaler deg som om du er ekspert, men vet tydeligvis utrolig lite om temaet -en dårlig forutsetning for å være objektiv, samt det å ha evner til å vinne en "diskusjon". Er nok du som letterligjør deg selv her for jeg har ikke plassert meg som ekspert her. Sier bare mine erfaringer fra CS den tiden jeg har spillet. Den som plasserer seg som en selv oppnevnt ekspert her er du, så ikke kom den veien takk. -bare å drepe de som er på ene bombspoten det for så å plante om de camper, de er bare 5 stk de også Ikke at jeg skjønte så mye av den setningen, men fortalte jeg hvilket team jeg var og hvilket type brett vi spillet? For din informasjon så spillet vi CT brett hvor jeg var CT og det var T som campet. Ikke så forferdelig lett å gjøre noe da er det vel når det sitter en ring av T rundt gislene som vi skulle redde. Tror nok ikke det nei. Og du påstår jeg plasserer meg som ekspert? Ser ut som flisa er snud her. -du har lite erfaring. har du pittelitt, så er det fra laveste nivå. synes du f.eks. folk som aldri har prøvd wow skal komme med utsagn om hvor dårlig det spillet er? Igjen så går du på antagelser uten å vite området du vandrer i. Det er ikke så forferdelig lurt for din del, for du kjenner jo ikke akkurat området du går i. Har erfaring fra CS og det er ikke lite heller. Men selvfølgelig, antagelsen er så stor så det at jeg har erfaring kommer til å bli snud om til at jeg ikke har erfaring. Når det kommer til det det "WoW" utsagnet ditt så holder det lite vann. I forhold til de som ikke har prøvd CS og utaler seg om det, så har jeg faktisk prøvd CS en god stund jeg, og prøvd å like det. Jeg anser at jeg har grunnlag for å utale mine meninger om spillet på lik linje som alle andre som har testet spillet. En som ikke har testet spillet har jo ingen grunnlag, men jeg har jo testet spillet så jeg har grunnlag. Til å være en person som sier at JEG utaler meg som ekspert, så må jeg jammen ta si at flisa er snud, for nå er det du som er brautene og selv oppnvent ekspert. Ikke at jeg ser at du har så forferdelig mye mer erfaring enn meg i denne saken, ikke som jeg har sett i alle fall.
T homas Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Det jeg mener gjør det lettere og skrive en oppgave er gode problemstillinger. Du må og huske og avgrense temaet slik at det ikke "flyter" utover (bullshit faktor) Pass på og liste opp Kilder f.eks denne diskusjonen (hvis du bruker noe i oppgaven). Forside Innledning Innholdsfortegnelse Svar på problemstillinger avsluttning Jeg tror og slik som det er sagt tidligere og se både de negative og positive tingene. gå og etter dine egne meninger hvorfor tror DU at 1.6 er mer spilt en source? Stikkord: Hvor mange spiller Hvorfor tror du at de spiller Hvem har lagd det Hvordan oppfører en "vanlig" CS spiller seg?(er det forskjell mellom de som spiler 1.6 og source?) Viktig : Hvet ikke hvordan læreren din er men min ville ikke forstått hva ordet programering betyr så hvis ikke din lærer er CS-"nerd" husk og bruke ord og utrykk han/henne forstår rett meg hvis jeg har feil
ASDASDKL2131 Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Begynner å bli temmelig lei av folk som konstant angriper meg og kaller meg latterlig på grunnlag av mine synspunkter. At dere tolker alle mine synspunkt som latterlige og dumme, er mer deres feil enn min feil. Uhm, nei. Dette er nok pga måten du fremstiller dine synspunkter. Noe som gjør det til ditt problem. Når jeg spiller et MP spill, er jeg vant med å finne meg en server med lav ping, og spille der. Har spillet en del MP spill public, men CS er det spillet hvor jeg har fått værst motstand i form av skjelsord. Jeg har bare spillet på public servers sånn sett, så jeg baserer meg på det. Jeg er ikke aktiv CS spiller eller en person som tar det høytidelig, og dermed har jeg ikke prøvd ut de såkalte elite serverne som blir nevnt her. Helt greit argument, men det mislykkes på et lite område. Du kan ikke dømme CS og hele samfunnet rundt det, bare fordi du ikke trives på offentlige servere. Det er utrolig annerledes å spille på et høyere nivå. Men det kan jo ikke bare vær jeg som har oppfattet CS på denne måten, for jeg leser nå utorlig mange "vitser" ang CS, og ser en god del Garrys mod serier, som omhandler CS, og fremstiller det på samme måte som det jeg har sett. Så da er jeg nå heldigvis ikke alene om å være dum da. Godt at jeg har flere som er det. Nei, du er selvfølgelig ikke alene. Nivået og samfunnet på de offentlige serverene er rett og slett håpløst i de aller fleste tilfeller. Tror nok jeg kan si hva som helst om dette temaet, og kommer bare til å få tilbake at jeg er dum, ikke skjønner noe og at jeg motsier meg selv. Jeg har lest gjennom mine svar og motsier meg ikke på noen punkter. Men tolkningene er vel gjort, og kommer vel garantert nå til å få svar med quoter hva jeg har sakt og så en quote på mine såkalte motsigelser. Du er ikke dum, du er bare litt uerfaren. Denne krangele beviser vel også mitt punkt om at CS er et hellig miljø, og de som poserer en minste trussel mot dette, er latterlige, dumme etc. Vet ikke hvem det forteller mest om, men tror nok ikke det er meg. Tja, slik er det vel med de fleste spill. Dette gjelder nok ikke kun CS. Du kan jo starte en lignende diskusjon i WoW- eller Battlefield-forumet, så kan vi se hva som skjer. Når det kommer til hva jeg har skjønt av spillet og campere, så går jeg bare ut fra egen erfaring på et LAN, hvor mitt team ble knerta flere ganger på rad, ikke fordi vi ikke oppførte oss som et team, men fordi det motsatte teamet baserte seg på bruk av AWP, og camping. Det var nok ikke bare jeg som reagerte der. Men selvfølgelig, er nok bare jeg som er dum her å da. Hvilket LAN var dette? Et lokalt LAN hvor kommunens mest aktive spillere deltok? Hvem spilte dere imot? Du fatter poenget mitt. Igjen er det snakk om nivået man spiller på. Jeg har sakt hva jeg mener i denne saken og jeg har kommet med mine synspunkter basert på min erfaring i spillet. Jeg regner ikke med at det er noen som overhode gidder å skjønne noe av mine punkter, eller hva jeg sier, men kommer til å hive seg på heksejakta og fortelle hvor dum jeg er, hvor lite jeg vet og hvor lite jeg har skjønt. Bare gjør det, bryr meg ikke mye. Men det forteller mye mer om dere enn hva det forteller om meg. Slike kommentarer kan du vel egentlig spare deg for? Det er vel ganske åpenlyst at dine intensjoner er å provosere, noe du har gjort en del ganger tidligere i lignende diskusjoner. Thomas
DurinVIII Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 (endret) Edit: Faen, dette ble bare sarv. Endret 9. februar 2006 av DurinVIII
Bear^ Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Uhm, nei. Dette er nok pga måten du fremstiller dine synspunkter. Noe som gjør det til ditt problem. Måten jeg fremstiller mine synspunkter på er helt kurant og rett frem. Jeg sier det jeg mener og legger det frem på en slik måte og. Jeg vasser ikke rundt grøten før jeg kommer til poenget men sier det rett frem. Kanskje det er problemet at jeg er for direkte. Ikke vet jeg. Helt greit argument, men det mislykkes på et lite område. Du kan ikke dømme CS og hele samfunnet rundt det, bare fordi du ikke trives på offentlige servere. Det er utrolig annerledes å spille på et høyere nivå. Offentlige server er det grunnlaget du må bedømme communityet ut fra, for det er der de fleste oppholder seg. At det er noen som spiller på høyere nivå er greit, men skal du bedømme et community må det bedømmes ut fra helheten og ikke en liten gruppe på et annet nivå. Blir bare feil om du skal joine en server med topp spillere og se communityet der, for det er ikke det generelle synet som offentligheten ser. Public servers er de som må bedømmes av den grunnen at der er public, det er der de fleste kommer og starter. Jeg har ikke nivå til å komme meg inn på noen "høyere stående" servere av den enkle grunnen at jeg ikke spiller CS og har interesse for å spille det heller. Hvis det er på en slik måte at du skal bedømme et community på basis av minoriteten istede for majoriteten, så blir grunnlaget meget tynt. Tenk om du skulle joine en guild i Guild wars, for så å bedømme hele communityet til Guild wars ut fra den lille gruppen med spillere. Vil ikke være et reelt bilde. Har prøvd mange servere på CS, veldig mange. Og desverre er ikke communityet der noen serlig. Kanskje det er noe annet på servere på høyere nivå, skal ikke jeg si. Jeg baserer meg på de fakta jeg har tilgang til, ikke noe annet. Du er ikke dum, du er bare litt uerfaren. Vil ikke klassifisere meg som uerfarn når jeg har spillet CS siden 2000, 2 år etter at CS kom. Har kontinuelig prøvd ut public servers i nå snart 6 år, og desverre er helhetsutrykke noe helt annet enn hva jeg forventer fra et MP miljø, uansett hvordan det er. Som da jeg spillet SOF2 MP for en tid tilbake. Jeg var piss elendig, og døde flere ganger. Men det var aldri noe personangrep av den grunnen. Og jeg prøvde bra mange servere der og. Men det at det innrømmes at public servers er elendige, er positivt å høre, for det beviser at jeg ikke er alene med den oppfatningen, og deler samme oppfatning som mange i miljøet også har. Tja, slik er det vel med de fleste spill. Dette gjelder nok ikke kun CS. Du kan jo starte en lignende diskusjon i WoW- eller Battlefield-forumet, så kan vi se hva som skjer. Kanskje, kanskje ikke. Vet i alle fall at CS miljøet er til tider ekstremt når det kommer til vitser. Men jeg vil ikke utdype dette, for jeg har ikke vært i noe diskusjon på andre MP forum i samme linje som når det gjelder CS. Hvilket LAN var dette? Et lokalt LAN hvor kommunens mest aktive spillere deltok? Hvem spilte dere imot? Du fatter poenget mitt. Igjen er det snakk om nivået man spiller på. Selvfølgelig er det snakk om nivået, men det var ikke poenget mitt heller. Var et "public" LAN i kommunen min, som er liten nok i seg selv, og det var ikke mange tilstede. Men det var ikke poenget mitt, men poenget mitt var at at du kunne campe rompa av deg og likevel vinne. Slike kommentarer kan du vel egentlig spare deg for? Det er vel ganske åpenlyst at dine intensjoner er å provosere, noe du har gjort en del ganger tidligere i lignende diskusjoner. Mine intensjoner er ikke å provosere men legge frem mine meninger og ytringer i denne saken. Men jeg blir provosert når mine meninger blir slengt tilbake i trynet mitt, hvor jeg blir stemplet som dum, latterlig og andre tinger. Hvem som provoserer da vet ikke jeg. Jeg bare sier mine meninger og svarer på det som blir spurt. Om folk blir provosert av det, greit, er ikke meningen. Men de burde da også tenke at de ikke trenger å provosere noe mer, ei heller bli usakelig og gå på personlig angrep på grunnlag av mine synspunkter ang spillet. Når det er sakt, meget hyggelig å lese et innlegg skrevet på en sakelig måte som det du har gjort, XoRc. Det er meget hyggelig å få slike tilbakemeldinger når de er skrevet på en ikke provoserende men sakelig måte. Det takker jeg deg for.
christaaah Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 (endret) -du beviser enda en gang at du har spilt cs på det absolutt laveste nivå tenkelig, og at du derfor ikkje har noe grunnlag for å snakke om et community Har spillet det på en del public servers. Beklager at jeg ikke er en slik person som spiller på "high end" serverne hvor folk kanskje kan være hyggelig. Har spillet en del timer på public, baserer meg på mine erfaringer derfra. At du kaller det for laveste nivå får være opp til deg, men ikke kom å si at jeg ikke har spillet CS for det har jeg. -du fortsetter fremdeles med at communityet lever og ånder på public-servere, der du tar du totalt feil. du kan nada om de høyere nivåene av cs. -bare du som er latterlig. du uttaler deg som om du er ekspert, men vet tydeligvis utrolig lite om temaet -en dårlig forutsetning for å være objektiv, samt det å ha evner til å vinne en "diskusjon". Er nok du som letterligjør deg selv her for jeg har ikke plassert meg som ekspert her. Sier bare mine erfaringer fra CS den tiden jeg har spillet. Den som plasserer seg som en selv oppnevnt ekspert her er du, så ikke kom den veien takk. -jeg er ekspert -bare å drepe de som er på ene bombspoten det for så å plante om de camper, de er bare 5 stk de også Ikke at jeg skjønte så mye av den setningen, men fortalte jeg hvilket team jeg var og hvilket type brett vi spillet? For din informasjon så spillet vi CT brett hvor jeg var CT og det var T som campet. Ikke så forferdelig lett å gjøre noe da er det vel når det sitter en ring av T rundt gislene som vi skulle redde. Tror nok ikke det nei. Og du påstår jeg plasserer meg som ekspert? Ser ut som flisa er snud her. -at dere spiller på cs_-maps sier sitt. -du har lite erfaring. har du pittelitt, så er det fra laveste nivå. synes du f.eks. folk som aldri har prøvd wow skal komme med utsagn om hvor dårlig det spillet er? Igjen så går du på antagelser uten å vite området du vandrer i. Det er ikke så forferdelig lurt for din del, for du kjenner jo ikke akkurat området du går i. Har erfaring fra CS og det er ikke lite heller. Men selvfølgelig, antagelsen er så stor så det at jeg har erfaring kommer til å bli snud om til at jeg ikke har erfaring. -slik det kommer frem x antall ganger av det du skriver kjenner du bare en verden full av public-servere, ergo du kan lite om de høyere nivåene av cs. Når det kommer til det det "WoW" utsagnet ditt så holder det lite vann. I forhold til de som ikke har prøvd CS og utaler seg om det, så har jeg faktisk prøvd CS en god stund jeg, og prøvd å like det. Jeg anser at jeg har grunnlag for å utale mine meninger om spillet på lik linje som alle andre som har testet spillet. En som ikke har testet spillet har jo ingen grunnlag, men jeg har jo testet spillet så jeg har grunnlag. Til å være en person som sier at JEG utaler meg som ekspert, så må jeg jammen ta si at flisa er snud, for nå er det du som er brautene og selv oppnvent ekspert. Ikke at jeg ser at du har så forferdelig mye mer erfaring enn meg i denne saken, ikke som jeg har sett i alle fall. 5577619[/snapback] -kordan kan du se det? edit: sykt dårlig eg e til å få til skikkelige quotes ;D Endret 9. februar 2006 av christaaah
Bear^ Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 christaaah, jeg orker ikke diskutere noe mer med deg, for det bærer klart lys at det eneste du er ute etter er å provosere. Når du kan ta lærdom av XoRc og komme med konstruktive svar som faktisk holder vann, så skal jeg være åpen for diskusjon med deg. Men som det er nå gidder jeg ikke.
A.J Green Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Ømg! Du er for en diskusjon med andre som kommer med konstruktive svar? Hva med å begynne med deg selv?
Matias Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Bear^ bare helt kort: vet du at når vi snakker om høyere nivå, så snakker vi ikke om communities med gode spillere som har gode publicservere osv? Du vet at da snakker vi om å spille PCW, Cup, CB osv med en clan? Du baserer alle påstandende dine ut i fra rotten publicspilling, noe som jeg ikke synes er rett.
Bear^ Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Bear^ bare helt kort: vet du at når vi snakker om høyere nivå, så snakker vi ikke om communities med gode spillere som har gode publicservere osv? Du vet at da snakker vi om å spille PCW, Cup, CB osv med en clan? Du baserer alle påstandende dine ut i fra rotten publicspilling, noe som jeg ikke synes er rett. 5579613[/snapback] Erm, ja. Og har du lest at jeg ikke har verken interesse eller tid til å komme på et høyere nivå slik at jeg får testa det, dermed må jeg basere meg på det nivået som alle starter på, og som dermed er det mest tilgjengelige for majoriteten av folket? Må da ikke se på det interne av cuper, PCW etc, for det er jo bare et selektivt utvalg som er der. Må jo se på public servers, for tro det eller ei, det er der majoriteten ender opp. Men det er jo allerede innrømmet at public servers er noe dritt så hva er problemet? Public servers er det jeg har tilgang til, og det er det samme med de aller fleste som starter med CS, og det er det man må se på.
Matias Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Hvorfor i alle dager må man se på publicspilling når man snakker om CS? Synes hele synspunktet ditt er rart, og at påstandene du kommer med er helt ute på jordet
Bear^ Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Hvorfor i alle dager må man se på publicspilling når man snakker om CS? Synes hele synspunktet ditt er rart, og at påstandene du kommer med er helt ute på jordet 5580428[/snapback] Hvor mange har tilgang til høy nivå servere hvor man spiller cuper, camper etc? De som er i claner selvfølgelig. Derfor er det et nivå som majoriteten ikke er inne på, la oss si de som spiller "just for fun" er en grupper som jeg er sikker på ikke er inne på slike cuper. Derfor mener jeg det blir feil å skal bedømme spillet alene ut fra et community som minoriteten ser men majoriteten ikke ser. Det er på public servers man får et generelt bilde av communityet for det aktuelle MP spillet, ettervært som man utvikler seg som spiller kommer man inn på andre servere med cuper etc, og får venner, og dermed blir bildet forvrenget siden folk oppfører seg på en annen måte på slike servere. Derfor må man se på public servers for å få det generelle bildet av hvordan hovedgruppen av spillere oppfører seg, og dermed påvirker det communityet som folk først blir kjent med.
A.J Green Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Hvem som helst kan spille i en klan. Og hvem som helst kan egentlig bli ganske gode. Du sier du har spilt cs on and off i 6 år. Da kan jeg ikke fatte at du ikke har vært innom en eller annen random klan. Og dette med at public communitiet er så dårlig? Leser dere OG tar innover dere hva folk skriver i mainchat public? Isåfall, hud_saytext 0. Problem solved...
xD^^ Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Skrevet 9. februar 2006 Haha. Mesa made a skikkelig diskusjon. Nei, men takk til T Homas, det hjalp. Jeg tror faktisk jeg skal på en eller annen måte sammenligne CS med Fotball. Fakisk. Jeg kjenner meg faktisk igjen. Bare noen få eksempler. I fotball har man trener, i CS har man manager/clanleader. I fotball har man hjemmebane, i CS har man WS. I fotball har man sideforskyvning, i CS har man 'å trekke'. I fotball må man snakke mye, det må man i CS og. Andre punkter, dere kommer sikkert på andre dere og. Håper det funker, på en eller annen måte.
Bear^ Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Hvem som helst kan spille i en klan. Og hvem som helst kan egentlig bli ganske gode. Du sier du har spilt cs on and off i 6 år. Da kan jeg ikke fatte at du ikke har vært innom en eller annen random klan. Og dette med at public communitiet er så dårlig? Leser dere OG tar innover dere hva folk skriver i mainchat public? Isåfall, hud_saytext 0. Problem solved... 5580622[/snapback] Ganske enkelt fordi jeg ikke hadde interesse av å være i en klan, spilte bare for å spille og ha det litt morsomt. Tar ikke innover hva folk sier på public servers, det har jeg slutta å bry meg over, men når jeg en forvirra gang vender over til et MP spill, forventer jeg å kunne slå av en prat og med hyggelige mennesker som tydeligvis har samme interesse som meg. Desverre har jeg ikke funnet en server på CS hvor jeg kunne det. Alle servere jeg har vært på til nå (og det er mange) tar ting så forferdelig seriøst, at det til tider er irriterende. Det er det jeg mener med at public community i CS er såpass dårlig, fordi alt skal være så forferdelig seriøst. Dør du noen ganger, er du alt fra "noob" til ord jeg ikke vil bruke engang. Kunne selvfølgelig slå av chaten, men det er som å amputere 2 føtter og 1 arm som ikke trenges å amputere. Chaten er 50% av MP spillet, spillet i seg selv er resten. Gidder ikke spille bare for å spille, trenger litt chat innimellom. North: En liten ting du ikke kan sammenligne med CS og fotball. I fotball risikerer du å bli drept på ordentlig vis du scorer selvmål eller gjør en tappe. Det har som jeg vet ikke skjed i CS ennå
ASDASDKL2131 Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Kunne selvfølgelig slå av chaten, men det er som å amputere 2 føtter og 1 arm som ikke trenges å amputere. Chaten er 50% av MP spillet, spillet i seg selv er resten. Gidder ikke spille bare for å spille, trenger litt chat innimellom.5580898[/snapback] Vurdert IRC?!
Bear^ Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Hva har IRC med dette å gjøre? Har brukt IRC for en stund tilbake siden men gikk over til MSN.
A.J Green Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Man spiller faktisk ikke cs for å snakke med randoms. Alt jeg sier er f.eks Nice teamflash! Nice, hvis noen acer det andre laget. Og takk hvis noen sier en av de to ovenfor til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå