Gå til innhold

EQ2 Alternative Models / SOGA ?


Anbefalte innlegg

Jeg spiller titt og ofte på free trial øya til Everquest 2 og ligger å vipper på kanten med å kjøpe spillet.

 

Nylig hørte jeg om at EQ2 har sluppet en skin pack for de fleste rasene som gjør dem mer appelerende for det Asiatiske markedet. Så kommer spørsmålet...

Hos meg, kan jeg ikke velge å bruke disse nye skinsa, på grunn av at de er "grået" ut i options. Så leser jeg på EQ2 sida at " You must have the Additional Live Game Content box checked in the Preferences window of the EverQuest II Launchpad in order to download the optional SOGA character models.". Problemet ligger i at jeg verken finner Preferences eller noen som helst check box for extra live content i launcheren.

 

Noen som vet hvordan jeg kan få disse SOGA skinsa? Eller er dette noe man bare får hvis man har kjøpt og betaler for spillet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har bare orginal spillet og expansion pakken desert flame, og her hadde disse "Alternative Models" blitt lastet ned automatisk, alt jeg gjorde var å gikk på options og enable de, også på character selection der kan du velge å "Alternative Models" eller noe og da kan du bruke disse modelene, noe sånt.

 

Uansett det jeg skal frem til er at jeg ikke har behøvet å krysse av noe som helst :p

Lenke til kommentar
Animasjonene til disse "Alternative Models" er like fine som de vanlige, jeg har ikke sett noe forskjell.

5565113[/snapback]

 

Løpe animasjonene på noen av de kvinnelige model's ser jo helt rævva ut.. Løper med en pinne i rompa.

5565317[/snapback]

 

merket selv en hvis forandring i løpe animasjonen med SOGA, må si jeg liker SOGA modelene mye mer en hva de orginale brakte spillet. men smak og behag egentlig. har en egen oppfatning at hvis man har en interesse for Anime passer SOGA modelene bedre, men min mening da :D

Lenke til kommentar
Animasjonene til disse "Alternative Models" er like fine som de vanlige, jeg har ikke sett noe forskjell.

5565113[/snapback]

 

Løpe animasjonene på noen av de kvinnelige model's ser jo helt rævva ut.. Løper med en pinne i rompa.

5565317[/snapback]

 

 

Ja vel? ikke at jeg følger så mye med på hvordan folket beveger seg, etter min mening så ser det ikke dumt ut eller noe slikt, men uansett som sakt "smak og behag"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...