Kimelimm Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 ajajaja jeg har da søkt MASSE men finner ingen råe Mods, kan noen nevne noen mods som kan gjøre det litt MER realistisk? Takker for svar(ikke slett denna admins:))
Ṱormod Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Prøv denne modden Forandrer san andreas med ekte biler og mye nice stasj. Anbefales (bruker den selv)
Kimelimm Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Skrevet 14. februar 2006 (endret) Det var fine saker takk!" men det var vanskelig og finne det. kan du sende en directe link? Endret 14. februar 2006 av Kimelimm
Vrengtpolvott Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Jeg spiller for tiden Multi Theft Auto, noe som er en veldig bra multiplayer mod til SA. Elsker å ta fete dogfights over hele SA
Kimelimm Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Skrevet 15. februar 2006 jaja jeg speller det jeg og! det er ikke så gøy uten Deathmatch som snart kommer:( det er ikke deathmatch enda:(
Vrengtpolvott Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Veit, det er synd, men klarer meg godt med racing og free roaming frem til da jeg hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå