southhome Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Hei Noen som har løsningen på dette problemet, har ikke opplevet dette før. Skal logge meg på, men får berre denne feilmeldingen: The password provided is incorrect Er sikke på at passordet er skrevet riktig!
Elendil Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Caps lock? Er det ikkje slik at det er mulighet å få pass på epost vis du har glømt det, mista det?
southhome Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Skrevet 5. februar 2006 Caps lock? Er det ikkje slik at det er mulighet å få pass på epost vis du har glømt det, mista det? 5556995[/snapback] Sjekket det med Caps lock. Har prøvd å få nytt passord , hjelper ikke.
Møkkalasset Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 har du tall i passorde? å glemmer å sette på num luck. Har selv vært ute for det når eg skal inn på nettbanken
southhome Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Skrevet 5. februar 2006 (endret) Nei, har ikke tall i passordet. Har prøvd 5 ganger å få nytt passord, få samme feilmeldingen. Opprettet en ny konto, kommer da inn men starter da på 0 igjen Vil IKKE miste alle poeng og stats jeg har. Endret 5. februar 2006 av southhome
Brede_Skapstroppen Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 har du forsøkt å skrive inn nicket på nytt da?..... Kan jo være at du har dyttet inn en linjeskift eller noe på slutten der som ikke burde vært der.
southhome Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Skrevet 6. februar 2006 Det ordnet seg til slutt. Prøvde sikkert 20 ganger til, da kom jeg inn. Hvet ikke hva som var galt.
Rowdy Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Jeg pleier å få melding om at passordet er feil. Det er bare å trykke på login igjen, så går det bra. Sikkert mye informasjon som må sendes frem og tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå