Gå til innhold

Er Denne PB pc`en bra


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en PB Easy Note H5300D med P4 3.0 ghz. 528 MB ram

 

Pc funker fint for meg, men du må shippe ut all driten som følger med maskina uanset.

 

Jeg har også to IBM T21 og T23 som også funker utmerket men føler at jeg ville valgt dell hvis ikke jeg hadde bygd ny pc. men men. Det er jo en del brukte ut å går som man absolut vurderer.

Lenke til kommentar

Styr unna elkjøp når du skal kjøpe PC. Har veldig mange eksmpler på at de har null peil på det og i tillegg at de gjør alt for å sno seg unna alt som har med garanti/reparasjoner å gjøre. Jeg er vel heller ingen tilhenger av å handle slikt utstyr på nett, liker heller butikker der de har peil og et service/support system som funker.

Lenke til kommentar
Ok.

Men nå bli det til at jeg skal kjøpe en brukt Hp Pavilion Ze2247EA!

Pivat, så det skulle ikke være noe problem!

6999,- for ei maskin kjøpt i oktober er også billig når har

1gb ram,

80gb harddisk

amd turion 64 cpu.

5554424[/snapback]

I fare for å høres negativ ut, så høres ikke dette ut som ett veldig bra kjøp. Med mindre dette er en spesielt spec'a maskin, så er ikke skjermkortet stort bedre enn i Toshibaen + skjermen har lav oppløsning(1024*768). Spør selger hvorfor han selger den etter noen få mnd, 7000.- er ganske mye for noe noe andre ikke vil ha og som nytt ikke koster mer enn i overkant av 8k(vil si selger gjør en bra deal her).

http://www.pcworld.no/produktguiden/index....ukt_id/S2849301

 

 

Faktisk tror jeg denne fra multicom er ett bedre kjøp selv om du kun får ett Intel skjermkort. Bedre(raskere CPU) og ikke minst en skjerm med akseptabel oppløsning. Ved å bruke litt tid på å lete kan du sikkert finne enda bedre, sjekk Dell(de har gode tilbud hele tiden, men det kan være litt vanskelig å finne frem) og de andre nettbutikkene.

Endret av kindings
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...