King-Nothing Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Jeg prøver å legge en snarvei til oppgavelinjen. Det funker fint, men jeg får bare opp ikonet som dere ser på bildet. Gjør jo som jeg alltid har gjort, men nå funker det ikke.
efikkan Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Se om det hjelper hvis du velger høyre mustast -> åpne mappe og så endre ikonet. Eventuellt lag snarveien på nytt.
King-Nothing Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Skrevet 5. februar 2006 Update: Jeg bruker True Launch Bar. Dersom jeg skrur av den, funker det. Men så lenge jeg bruker den, får jeg ikke byttet ikon.
TCi Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Har du sjekket om du kan velge ikonet manuelt ved å velge "bla igjennom" og gå til banen hvor programmet er installert? En rekke programmer har en ikonfil som følger med.
King-Nothing Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Skrevet 5. februar 2006 Tror du misforstår. Jeg har laget en meny i True Launch Bar som vist nedenfor. Og det er ikonet på selve menyen jeg vil endre. Bruker Windows sin shell32.dll til å finne ikoner. Den har jo originalt en mappe som ikon, men jeg vil bruke den stjerna som ligger i shell32.dll Men det funker altså ikke. Jeg kan bytte ikon så mye jeg orker på den mappa du ser ved siden av, men ikke på menyen som er laget i True Launch Bar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå