Jonkybonky Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Holder på og innstallere en trådløs Linksys router, og nå er alle kabler og strøm koblet til, og alt ser normalt ut. Men nå blir det spurt etter ett passord? Hva kan dette være? Jeg finner ingen passord i pakken, eller noe sånnt..
agvg Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 passord er vel admin og uten brukernavn, du har da manualer og det skal da stå der.
Jonkybonky Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Skrevet 3. februar 2006 Nei, jeg stå på en måte fast her. Trykker neste, så spretter passordboksen opp igjen. Står ikke noe passord i noen manualer, og passordet er ikke det jeg har fra telenor.
SirAmp Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Akkurat hvilken Linksys router har du? spesifiser bedre så kan jeg sikkert hjelpe deg
maiar Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 passordet på min linksys wrt54g ruter er admin og blankt brukernavn
Jonkybonky Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Skrevet 3. februar 2006 (endret) passordet på min linksys wrt54g ruter er admin og blankt brukernavn 5546995[/snapback] Men det er ikke et brukernavn og passord det er snakk om her. Passordet skal inn i boksen under. Litt dårlig bilde, men kan noen hjelpe meg nå? Beklager dobbel posting, men det skjedde en liten feil. Endret 3. februar 2006 av Jonkybonky
Jonkybonky Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Skrevet 3. februar 2006 passordet på min linksys wrt54g ruter er admin og blankt brukernavn 5546995[/snapback] Men det er ikke et brukernavn og passord det er snakk om her. Passordet skal inn i boksen under. Litt dårlig bilde, men kan noen hjelpe meg nå?
dudsi Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Default passord på linksys er "admin" (brukernavn: admin)
Jonkybonky Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Skrevet 3. februar 2006 (endret) Det funker ikke det heller. Jeg skriver inn passordet, den "kontrollerer datamaskinen sine innstillinger" og så hopper passordboksen opp på nytt. Edit: Etter gjentatte forsøk gikk guiden videre! Takk! Endret 3. februar 2006 av Jonkybonky
Glenn Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Trenger ikke å bruke CD til å installere den da.. Ingenting trengs å installeres på pcen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå