Kimelimm Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 jeg så på halvbroren min spille men han haddde noe rart, når han skifta våpen så gikk bare våpnet opp du så ikke at han trixa med Desert eaglen eller noen ting. hvordan får man til detta?
SKAÐI Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Dett er vel fort en HLTV_mods Husker ikke hvor jeg fant min henne.... #fragbite @ Quakenet henger han som har laga det greiane, han er svnensk... men jeg tipper att google er din venn!
Kimelimm Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Skrevet 3. februar 2006 så det er ikke noen ting du skal skrive i COnsollen elller noe da?
A.J Green Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Hvis du liker å bare se på det kan du skrive cl_lw 0.1 i console. Skal du spille med det selv er det bare pes. Du ser ikke når gunnern reloader og slikt. Kan være nokså irriterende.
Kimelimm Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Skrevet 3. februar 2006 virka ikke på 1.6 det derere cl_lw 0.1
A.J Green Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Det er ikke det du egentlig er ute etter, men ja. http://www.cs-expert.de/showdl.php?by=2005-07-21%2020:39:25 Der er HLTV models, tror de bør funke Du kan finne ut hvordan man innstalerer de selv. For det gidder ikke jeg.
SKAÐI Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Jeg spiller med dette, syns det er veldig greit..Går mye fortere å bytte mellom våpen..Eller er jo samme delay tid, men du switcher fortere.. Selv har jeg bytta ut nades slik att jeg kan se når jeg trekker de tillbake...
Left Blank Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 det er ikke hltv models.. jeg lasta ned csstoolz, som lager en grafikk config til css, og den gjorde slik at våpnene bare poppa fram. desverre vet jeg ikke hva kommandoen er, men hvis du sletter .cfg filene i cfg cs mappa så går det vekk.
-Teddy- Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Husk at selvom man ikke ser animasjonen må du allievel vente til våpenet er "dratt frem" slik Best0 påpekte. Tenkte at kanskje ikke alle fikk det med seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå