gorber Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Hoiioi.. Jeg har Bf2 og BF2:SF. Den sistnevnte er grei, men vanilla er slitt og ripete. Når jeg installerer får jeg feilmelding "MDF5"error i tilnytning til kartene(det skjer når spillet installerer kartene). Når jeg prøver å starte et spill, for eksempel inn på BF.no eller Broadpark eller tv2, krasjer spillet til skrivebordet etter cirka 70% av innlastingen. Jeg regner med at problemet skyldes originalplata er ødelagt. Noen som har noen fete tips?
Elendil Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Forklarer du hendelsen til ea og sender inn plata di, sender dei nok ny. Sjølv plata mi er sprekk i men det duger. Andre som har sendt inn her på forumet og det har godt bra , , , så.
sablabra Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 prøvd no' cd-renser av noe slag ? 5545133[/snapback] Tannkrem har faktisk funket for meg før . Jeg vet ikke om det er fordi det renser, eller om det er fordi det fungerer som veldig fint sandpapir, men det har funka(så lenge det ikke er veldig dype riper)
gorber Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Skrevet 3. februar 2006 Den har masse små fine riper, nesten som om at det er noen som har latt den ligge på skrivepulten og ikke coveret sitt...
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 last ned installasjonscder på "kremtt" du skjønner, burde være greit det når du har kjøpt spillet og etter det så virker sikkert cden din som spill cd bare du installerer det
MrLee Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 du kan uanset bruke BF2: SF CDen til å spille både BF2 vanilla og SF, så det går uansett fint, så lenge du får installert skikkelig
Elendil Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 sikkert lurt å gjøre det... 5546582[/snapback] Er vel ikkje det lureste du gjere.
gorber Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Skrevet 3. februar 2006 Det er nok det største problemet tror jeg, at jeg ikke får innstallert skikkelig.
-Teddy- Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 (endret) Om BF2 er installert før du fikk ripene skal det ikke være noe problem med cd-en? Ingenting leses av cd-en under spill, den bare sjekker har du har den i når du starter opp for å hindre piratkopiering. EDIT: I siste komputer for alle er det en stor guide om hvordan rense cd'er. Du kan sende inn til frima i utlandet som tar 60kr eller du kan bruke et slags slipemiddel som du smører på. Husker ikke hva det heter men det står en masse om det i bladet. Endret 3. februar 2006 av -Teddy-
Skagen Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 sikkert lurt å gjøre det... 5546582[/snapback] Er vel ikkje det lureste du gjere. 5546654[/snapback] Så lenge man har en legalt kjøpt lisens er det vel irrelevant om man legger det inn fra en kremt-CD eller retail-CD.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå