Gå til innhold

Krise; BF2-cd'en min er vraka.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hoiioi..

Jeg har Bf2 og BF2:SF. Den sistnevnte er grei, men vanilla er slitt og ripete.

Når jeg installerer får jeg feilmelding "MDF5"error i tilnytning til kartene(det skjer når spillet installerer kartene). Når jeg prøver å starte et spill, for eksempel inn på BF.no eller Broadpark eller tv2, krasjer spillet til skrivebordet etter cirka 70% av innlastingen.

Jeg regner med at problemet skyldes originalplata er ødelagt.

Noen som har noen fete tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forklarer du hendelsen til ea og sender inn plata di, sender dei nok ny. Sjølv plata mi er sprekk i men det duger. Andre som har sendt inn her på forumet og det har godt bra , , , så. :)

Skrevet
prøvd no' cd-renser av noe slag ?

5545133[/snapback]

Tannkrem har faktisk funket for meg før :p . Jeg vet ikke om det er fordi det renser, eller om det er fordi det fungerer som veldig fint sandpapir, men det har funka(så lenge det ikke er veldig dype riper)

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

last ned installasjonscder på "kremtt"

du skjønner, burde være greit det når du har kjøpt spillet

og etter det så virker sikkert cden din som spill cd bare du installerer det

Skrevet (endret)

Om BF2 er installert før du fikk ripene skal det ikke være noe problem med cd-en? Ingenting leses av cd-en under spill, den bare sjekker har du har den i når du starter opp for å hindre piratkopiering.

EDIT: I siste komputer for alle er det en stor guide om hvordan rense cd'er. Du kan sende inn til frima i utlandet som tar 60kr eller du kan bruke et slags slipemiddel som du smører på. Husker ikke hva det heter men det står en masse om det i bladet.

Endret av -Teddy-
Skrevet
sikkert lurt å gjøre det...

5546582[/snapback]

Er vel ikkje det lureste du gjere. :D

5546654[/snapback]

Så lenge man har en legalt kjøpt lisens er det vel irrelevant om man legger det inn fra en kremt-CD eller retail-CD.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...