HoaXed Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Heisann.. Vi har nå en tråd hvor man kan få invitasjoner til WL Messenger HER Men har fått litt nyss i WL Mail, iallefall har jeg kommet meg inn på forsiden men bare på en liten 'hack' metode.. Så tenkte at her kunne man få invitasjoner til det nye mail systemet som mest sannsylig vil ta over hotmail ( ? ) En fin regel er at vis noen får en invitasjon, bør man gi bort minst to til andre Send gjerne en pm til meg vis du har en invitasjon EDIT: Tenkte det ble litt rotete å forsette i samme tråd siden dette er ett annet program EDIT2: WL Mail har 2 Gb lagringsplass..
Mythos Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jeg fikk følgende epost fra Microsoft i går: Unfortunately, Windows Live Mail beta isn’t available where you live. But it will be! Until then, we’ll hold on to your e-mail address and notify you once Windows Live Mail beta is made available where you live. Det tyder på at vi ikke får prøve denne betaen her på berget foreløpig med mindre du later som du bor i et annet land.
MindTooth Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jeg fikk følgende epost fra Microsoft i går:Unfortunately, Windows Live Mail beta isn’t available where you live. But it will be! Until then, we’ll hold on to your e-mail address and notify you once Windows Live Mail beta is made available where you live. Det tyder på at vi ikke får prøve denne betaen her på berget foreløpig med mindre du later som du bor i et annet land. 5576508[/snapback] Du må sette region settings til United States
Mythos Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Du må sette region settings til United States 5576538[/snapback] Det hjelper vel lite så lenge jeg ikke har betaen? Jeg har det ikke så travelt, så jeg venter til jeg kan få betaen fra Microsoft uten tips og triks.
MindTooth Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Du må sette region settings til United States 5576538[/snapback] Det hjelper vel lite så lenge jeg ikke har betaen? Jeg har det ikke så travelt, så jeg venter til jeg kan få betaen fra Microsoft uten tips og triks. 5576615[/snapback] Har hatt Windows Live Mail jeg. Jeg skiftet til United States og applied for betaen. Fikk den etter to uker ell noe.. Men gikk tilbake til vanlig Hotmail, da WLMail er litt dårlig med de digre adsene...
HoaXed Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Skrevet 9. februar 2006 Du må sette region settings til United States 5576538[/snapback] Det hjelper vel lite så lenge jeg ikke har betaen? Jeg har det ikke så travelt, så jeg venter til jeg kan få betaen fra Microsoft uten tips og triks. 5576615[/snapback] Har hatt Windows Live Mail jeg. Jeg skiftet til United States og applied for betaen. Fikk den etter to uker ell noe.. Men gikk tilbake til vanlig Hotmail, da WLMail er litt dårlig med de digre adsene... 5576812[/snapback] Gjorde det samma, men desverre fungerer ikke dette for alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå