Gå til innhold

Error setting path "c:\audio\vstplugins"


Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er rett forum, men siden jeg regner med det er et windows problem

tar jeg sjangsen..

 

Jeg har akkurat reformatert maskinen og holder på å sette den opp igjen.

Støtte akkurat på et problem jeg aldri har opplevd før, nemlig at når jeg installerer

vst instrumenter og plugins så viser installasjonsprogrammene path på denne måten:

'c:\audio\vstplugins'.

Her er 'slashene' feil vei, da det skulle vært:

'c:/audio/vstplugins'.

Det funker ikke å la dette være uforandret, for da legger ikke filene seg i riktig mappe.

(de legger seg faktisk ikke i noen mappe i det hele tatt)

Når jeg trykker 'browse' for å forandre dette får jeg følgende error: Error setting path "c:\audio\vstplugins"

 

Er det noen som har vært borti noe lignende før?

Noen ideèr om hvordan fikse dette?

 

Jeg har windows xp pro engelsk utgave med sp2. Kjører med norsk keyboard layout (vet ikke om dette har noe å si)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter min erfaring bruker Windows "\" som parameter, mens Unix bruker "/". Så jeg ser ikke akkurat noe galt med den banen.

 

Hvilket program gjelder dette egentlig? Har du sjekket om det er support på siden til denne leverandøren?

5545309[/snapback]

 

Jeg har nok byttet om på dem...

VST/VSTi er software lydeffekter og synther til bruk i feks cubase sx. Jeg har sjekket support sidene til både vst og host produsentene og ingen av den inneholder noe som helst om dette. Har googlet også, uten noen treff. Jeg reformaterer maskinen et par ganger i året men dette har aldri skjedd før. Bare så ufattelig irriterende å ikke få installert programmer jeg bruker mye :(

Endret av Xenofil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...