Gå til innhold

Til de som fremdeles spiller Diablo II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Baalruns er uhyre viktig for å levle opp en character, i normal, nm og hell. Jeg bruker nesten aldri baalruns for å få bra drops, da går det mer i Mephisto eller Diablo. Vurderer å begynne å spille diablo igjen...eller kanskje sjekke ut Titan Quest.

Endret av Dimitrij
Lenke til kommentar

For drops burde du kjøre Pindleskin (nihlatak stedet) Baal og Mephisto. For Exp er det baal-runs som gjelder. Om du skal ta baal i tilleg til minions, så forsikre deg om at du ikke får fullført questet med mindre du vil videre til NM\hell. Kan evt. ta tristram-runs på lavere lvl'er

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

når du spiller SC så spiller det ingen rolle, men om man spiller HC så er energy bortkasta.. Når jeg spilte var jeg fan av sorceressen, men hun ble ødelagt i LoD syntes jeg.. Frozen Orb / static field sorc i DII eide rått!

 

Har selv hatt endel sorcer, den mest gøyale i LoD var Nova / Static Field sorc på Cow level i hell.. en ren XP maskin.

 

Ellers likte jeg Frozen Orb / Hydra Sorc for pindle-mephruns i Hell

 

Tror nok jeg kommer til å dra frem Diablo II CD'ene mine igjen når jeg kommer hjem til jul

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat begynt å spille Diablo 2 igjen med noen kompiser. Vi kjører en mod som heter Hell Unleashed. Jeg har også en level 60 character i Titan Quest, men jeg må si at jeg sitter igjen med en følelse av at Diablo 2 er av et helt annet kaliber enda det er et mye eldre spill... :)

Lenke til kommentar

Jeg har også spillt masse D2, men det er helt umulig å bruke sorcen i Hell hvis ikke du har en barbar og en paladdin rundt deg. Hun er så svak at hvis hun får ett hugg så er hun så sinnsykt dau.

 

En annen ting er at du får ikke nok poeng til å booste alt - slik at jeg har boostet frozen orb og litt på hydra - problemet er gigantisk når du møter de som er immune mot "frost and fire"...

 

så vet ikke... så noen andre som spillte solo med paladdin - og det fungerte sinnsykt bra også i Hell...

Lenke til kommentar

Dustwave du har vel ikkje spilt siden 1.09? :p Cows i 1.10 gir jo masse mindre XP enn de gjorde i 1.09..

 

krizla, en sorc fungerer utmerket i hell! Men Frozen Orb og Hydra er ikkje den beste kombinasjonen da ;) Immune er vel ikkje noe problem så lenge du har en merc som duger, eller bare teleporter deg fra de

Lenke til kommentar
Dustwave du har vel ikkje spilt siden 1.09? :p Cows i 1.10 gir jo masse mindre XP enn de gjorde i 1.09..

 

krizla, en sorc fungerer utmerket i hell! Men Frozen Orb og Hydra er ikkje den beste kombinasjonen da ;) Immune er vel ikkje noe problem så lenge du har en merc som duger, eller bare teleporter deg fra de

7192390[/snapback]

 

har alltid hatt en forkjærlighet for Frozen Orb / Static Field :p

 

har ikke spilt noe særlig siden 1.10 kom.. når alle mule accountene mine ble verdiløse pga det nye systemet gadd jeg ikke mer ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...