SKAÐI Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Kan jeg binde He (sånn att jeg tar fram HE) til den tillbakeknappen på Mx-518 ? Og binde kniv til Fram knappen ?' Takker for svar!
kyrre12 Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Kan jeg binde He (sånn att jeg tar fram HE) til den tillbakeknappen på Mx-518 ?Og binde kniv til Fram knappen ?' Takker for svar! 5541489[/snapback] Ja Hvis du tenker på de knappene på venstresida heter de: Mouse4(bak) Og Mouse5 (frem) HE-Granat heter: hegren Kniv heter: knife Hvis du skal binde HE til "bakoverknappen" skriver du: bind "mouse4" "weapon_hegren" Tror dette ble sånn ca rett Correct me if I'm wrong!
SKAÐI Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Skrevet 3. februar 2006 (endret) Takker og bukker så mye jeg bare kan Edit: funker ikke her da Endret 3. februar 2006 av Best0
Jooakim Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 bind "mouse4" "weapon_hegren" Legg det i autoexec.cfg/config.cfg - det skal funke.
Jooakim Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 C: -> Programfiler -> Steam -> SteamApps -> dittbrukernavn -> Counter-Strike -> Cstrike. det er en tekstfil, som du åpner med notisblokk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå