kesse Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Når jeg prøver å starte opp COD2 på min pc så kommer det opp en feil melding ; Directx® encountered an unrecoverable error Check the DirectX® FAQ for possible solutions Jeg har akkurat lastet ned siste version av DirectX men får det ikke til å virke? Er dette pga dårlig skjermkort feks?
Shotgun Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Det er ikke så lett å hjelpe deg, når vi ikke vet hva du har av hardware. Men det skal ikke forundre meg om skjermkortet ditt er for gammelt eller no`. Har du lastet ned den siste driveren til skjermkortet ditt?
kesse Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Skrevet 2. februar 2006 Nei du, jeg har en bærbar pc som ikke har noe bra skjermkort! men jeg tenkte jeg ville prøve å se om det funket! men jeg lurte på om det var det som var feilen... Jeg har en Dell Inspirion 630m, en slik som detta her: http://www1.euro.dell.com/content/products...dhs1&l=no&s=dhs
Shotgun Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Det kan nok virke som om den PC`n (skjermkortet) blir for dårlig til det spillet. COD2 krever utrolig mye av skjermkortet. Det skader vel ikke å laste ned den siste driveren, men jeg tviler på at det får deg ut av knipa. Men uansett, så var det en pen laptop.
ttt Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Anbefalte innlegg