~~Undertaker~~ Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Heisann... Jeg spiller WoW aktivt i en guild som raider 4-5 dager i uka. Men saken er at jeg finner lite å gjør på når eg ikke er på raids, eller om jeg rett og slett ikke gidder å være me på dagens raid. Jeg leter etter litt PvP og da tenkte jeg på Guild Wars. Lurer på om jeg vil være i stand til å se noe end-game i GW i dette livet om jeg bare spiller "casual" 2-3 ganger i uka kanskje eller bare av og til. I WoW så er guild et MUST om du har lyst å se noe end-game. Hvordan er det i GW? Ser at det er mye PvP events og det er PvP jeg har lyst å engasjere meg i. Også viktig spørsmål: Finnes det trials? Eller noen dagers DEMO etc... til GW, så jeg kan teste spillet igjen før jeg eventuelt kjøper? På forhånd takk for alle svar og innspill...
Idioteque Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 (endret) Det finnes ikke noen demo, var et one-weekend-event for et par uker siden, og det vil være minst et til før det neste kapittelet kommer ut. GW passer ganske bra for en casual gamer ja, om du spiller gjennom PvE en gang, som vil kanskje ta 1-2 dager ingame tid, så er du helt klar for PvP. Men, det er fullstendig mulig å ikke spille PvE i hele tatt, og få tak i skills og item upgrades gjennom "Faction Points" som du får når du spiller PvP. Skal du spille PvP bør du kunne sette av ca. 2 timer om gangen hvis du ikke vil være med i et guild. Den formen for "high-end" PvP som ikke omfatter guilds er Heroes' Ascent. Om du er med i et guild, kan dere spille Guild vs Guild som tar alt fra 5-50 minutter. Du finner sikkert litt informasjon på www.guildwars.com (har nettopp blitt redesigna) Endret 2. februar 2006 av GuardiaN--
~~Undertaker~~ Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Skrevet 2. februar 2006 Takk skal du ha for et fyldig svar... Det hørtes fint ut ettersom jeg driter i PvE delen... Skal prøve å teste hos en venn eller noe.
Chasseur Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Det er noe avdet fine med GW, i forhold til det klassiske MMORPG: Skills matters, not time. Selvfølgelig, du blir jo bedre av å ha spilt lenge, men du skjønner hvor jeg vil hen.
LOBOS Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Om du tenker å bare joine for PvP hadde jeg ventet til GW: Faction kommer ut. Det vill ha alle de PvP modesene som GW har i dag, men også the "world conquest" greiene de snakker om... og som for meg høres dritt kuult ut om det er noe alla PlanetSide eller Dark Age of Camalot. GW: Faction ( aka Chapter 2 eller første expansion ) er stand alone.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå