Gå til innhold

Ny char, men vet ikke helt hvilken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en lvl 60 paladin som jeg går MC med å greier... men vil ha noe å spille på når det ikke er raids... vil ha noe som er ulikt paladin, en som gjør mye skadde, slipper å tenke på cleansing og healing osv...

har tenkt på Rogue kanskje, vet det er over populated men vil bare game no.. har også tenkt på warrior...

noen som har noen ide ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har en lvl 60 paladin som jeg går MC med å greier... men vil ha noe å spille på når det ikke er raids... vil ha noe som er ulikt paladin, en som gjør mye skadde, slipper å tenke på cleansing og healing osv...

har tenkt på Rogue kanskje, vet det er over populated men vil bare game no.. har også tenkt på warrior...

noen som har noen ide ?

5538904[/snapback]

Rogue er et sikkert stikk for å slippe unna så mye "raid-bekymringer" som du nevner, cleansing osv. Går fort å lvl'e opp en rogue, og jeg ville ikke bekymret meg så mye om at det er mange rogues, bare gjør jobben skikkelig så blir du lett plukket opp. Er mye rart å se blant rogues :o

Skrevet

Imo så er rogue og warrior de to morsomste klassene i WoW, og du vil nok bli fornøyd uansett hva du velger.

Er helt utrolig digg å charge inn i et par-tre alliance spillere, bruke sweeping strikes, zerk stance, bloodrage, zerk rage, og whirlwind+cleave ^_^

Skrevet

Har selv en MC-raidende paladin, samt en warrior som nettopp dinget 60. Jeg har ikke rukket å spille mer enn en time eller to etter at jeg ble level 60 med warrioren, men det har hittil vært veldig greit.

Warriors er gode i PvP, akkurat som paladins. Eneste forskjellen er at kampene som oftest er mye kjappere, pluss at du har hamstring. Med hamstring har jeg rimelig god kontroll på de fleste classene (bortsett fra mages).

Det er litt avslappende å kun ha en rolle. Tanke. Eller deale damage hvis man ikke er MT selvsagt. I instancer vil jeg si at paladins er mer stress. Jeg trives nå med begge rollene jeg, men warrior var virkelig et friskt pust for min del.

Det ER virkelig morsomt å kunne gi litt ekstra juling.

Skrevet
Imo så er rogue og warrior de to morsomste klassene i WoW, og du vil nok bli fornøyd uansett hva du velger.

Er helt utrolig digg å charge inn i et par-tre alliance spillere, bruke sweeping strikes, zerk stance, bloodrage, zerk rage, og whirlwind+cleave ^_^

5538922[/snapback]

Hehe ja, det er nice å gjøre i AB men uten healing er man fort død :(

Vi har begynt med noen guild ab runder og når man får healing blir det fort noen kills. Enda mere gøy er det om recklessnes ikke er på cd hehe

Skrevet

En utfordring til en person med mye fritid:

Lag en sticky med navn "Den store class/race guiden". Og få ned all info der slik at vi slipper 5+ nye tråder om dette per dag!

Skrevet
Du kan jo lage en warlock?

Masser av dmg, og en av de minst spilte klassene :)

5539629[/snapback]

har prøvd warlock, vil ikke ha mana egentlig... orker ikke sitte å drikke 24/7

Skrevet
syntes begge deler ser kult ut, men raske hits virker kulere enn slow 2hnd som er litt plagsomt =P

5539451[/snapback]

Når du kommer deg til lvl 36 får du whirlwind (instant aoe attack, 10sec CD), og om du speccer arms får du mortal strike en stund etter whirlwind. Jeg syntes også det var litt kjipt å vente x antall sekunder på neste heroic strike / whatever, men når man får noen gode instant attacks begynner warrior å bli skikkelig gøy :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...