Henning75 Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Har i den siste tiden sett litt på mine venner som har dinga level 60 og sett på hva de driver med. Jeg må bare si at jeg ble skremt.. grinde i evighet på evighet for disse siste 5 poengene før exhalted. Så mitt spørsmål er : Er dette helt nødvendig?, vil jeg bli vesentlig dårligere enn de som har gjennomført dette? Mine professions er skinning og Leatherworking, er en 53 Alliance druid og har konkrete planer om å kjøre masse pvp. Men om jeg ender opp som kompisen min som bruker 6 timer på å grinde argent dawn rep om dagen så quitter jeg glatt, spiller allerede AO og en grind er mer enn nok. Så om noen har noen synspunkter på dette tas de imot med takk. Henning (elendig emnetittel men den måtte nå være på 3 ord)
Sheel Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Vel.. Om du har tenkt til å bli en god spiller i PvP så må du dessverre nesten trå til og grinde Reputation med factions innenfor de forskjellige Battlegrounds, ta for eksempel Alterac Valley, hvor du som Healer kan få en snasen offhand med 54(?) healing og noe mana regen. Og i for eksempel Warsong Gulch er det noen gode Bracers, Alterac Valley har noen ekstremt gode Feral Druid skuldre, og kappe, plus en temmelig fin stav . Så, om du har tenkt til å komme opp i en høy rank så er det vel bare å opprette et "premade" lag i en av BG'ene og starte honor-farming og rep-farming >_<. Syntes for så vidt det er trist at PvP i WoW er sånn det er, skills har ikke en dritt å si, men tid derimot.
Henning75 Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Skrevet 2. februar 2006 Vel.. Om du har tenkt til å bli en god spiller i PvP så må du dessverre nesten trå til og grinde Reputation med factions innenfor de forskjellige Battlegrounds, ta for eksempel Alterac Valley, hvor du som Healer kan få en snasen offhand med 54(?) healing og noe mana regen. Og i for eksempel Warsong Gulch er det noen gode Bracers, Alterac Valley har noen ekstremt gode Feral Druid skuldre, og kappe, plus en temmelig fin stav . Så, om du har tenkt til å komme opp i en høy rank så er det vel bare å opprette et "premade" lag i en av BG'ene og starte honor-farming og rep-farming >_<. Syntes for så vidt det er trist at PvP i WoW er sånn det er, skills har ikke en dritt å si, men tid derimot. 5538431[/snapback] Healing gear... Bah Er i og for seg greitt så lenge jeg kan gjøre det i en BG og ikke måtte løpe rundt på denne kirkegården hele dagen lang. Så det du sier er at jeg kan blåse i disse andre factionene? Takker for svar Henning
kjetilkl Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Jepp. Du kan bare blåse i det. Noen av faction rewardsene er jo recipees som du kan lage ting som selger med, men er ikke dette interessant for deg så trenger du ikke faction i det hele tatt.
Walts Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 skal du pvp trenger du ikke det nei... selv "farmer" jeg rep i thorium for å bli exalted..
Gnurk Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 For din del er blir det nok bare Battlegrounds-factions som kommer til å telle så mye, vil du være litt crafter i tillegg så ser du både BG og crafting-mulighetene dine her: Reputation rewards Å skaffe seg exalted med Argent Dawn for +5 all resistances på shoulder, eller exalted med IF/SW/Darnassus (og div Horde main-factions) for å kunne bruke en annen klasses epic mount er nå bare bortkastet i mine øyne - men Cenarion Hold kommer til å bringe med seg en del nyttige ting (AQ20), samt Zandalar Tride (Zul'Gurub) er det en del å hente. Er personlig straks revered med Argent Dawn, og ser på +5 til valgfri resistance som en liten bonus, men har egentlig ikke farmet så mye reputation, har bare blitt sånn pga. Stratholme/Scholomance-raiding nå og da. De som virkelig trenger å grinde reputation er nok Armorsmiths, siden det kreves reputation med TB for å kunne lage div. Dark Iron Armor.
TheInfamous Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 De som virkelig trenger å grinde reputation er nok Armorsmiths, siden det kreves reputation med TB for å kunne lage div. Dark Iron Armor. 5538771[/snapback] Andre professions får også patterns etc av TB
Gnurk Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 De som virkelig trenger å grinde reputation er nok Armorsmiths, siden det kreves reputation med TB for å kunne lage div. Dark Iron Armor. 5538771[/snapback] Andre professions får også patterns etc av TB 5538806[/snapback] Joda - men ingen som er så nyttige som Dark Iron Boots osv Vel - elemental/tribal leatherworkers har vel også brukbart utbytte med tanke på patterns for fire-resistance gear.
Walts Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 viktigst for armrsmith, andre får jo ikke core før alt dark iron gear er laget ^^ selv er jeg bare honored der, trenger så eivg mye dark ion for å få exalted og jeg har 2.retten på dark iron i guldet =P
Gnurk Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 viktigst for armrsmith, andre får jo ikke core før alt dark iron gear er laget ^^ selv er jeg bare honored der, trenger så eivg mye dark ion for å få exalted og jeg har 2.retten på dark iron i guldet =P 5538834[/snapback] Er bare glad jeg ikke trengte mer enn friendly som alchemist (for Transmute 1 x Heart of Fire -> 3 x Elemental Fire), er riktignok honored nå da jeg hadde nesten 1.2k Dark Iron Residue på en mule heh. Hvorfor ikke - vet jo aldri om man legger ved fler recipes senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå