Gå til innhold

Swat 4 krasjer i et sett på 6800 GS (AGP)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Har hatt PoV GeForce 6800 GS AGP et par uker nå og det har fungert prikkfritt til nå. Saken er at jeg ikke får spilt mange minuttene SWAT 4 før spillet krasjer, jeg kommer tilbake til windows og blir presentert med følgende feilmelding:

"No Label

Crash Time: 02/01/06 22:15:23

CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 2188 MHz with 1023MB RAM

Video: NVIDIA GeForce 6800 GS (8340)

UserName: Administrator

ComputerName: MASKINEN

Application location: D:\Spill\SWAT 4\Content\System\

SWAT Build Number: 34688

Access Violation caused General protection fault!

History: RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop->GenerateExtraCrashInfo [(GLevel: 'myLevel' PendingLevel: '(NULL)' NetMode: 'NM_Standalone'] <- MainLoop"

Spillet krasjer såpass ofte at jeg må inn i systemmappa til spillet og slette swat4.ini - filen for at jeg skal komme inn i menyen til spillet igjen.

Jeg ser at nvidia ennå ikke har lagt ut noen offisiell forcewaredriver som støtter kortet mitt. Jeg har til i dag benyttet meg av v. 82.12 som fulgte med på drivercd'en til kortet. I dag bestemte jeg meg for å skifte til v. 83.40 som er seneste versjon lagt ut på guru3d. Dette er og en betadriver. Samme problem oppstår fortsatt. Har og prøvd med vertical sync aktivert. Ingen forskjell.

Spørsmålet er rett og slett hva som er årsaken til krasjene i spillet og om en ev. driveroppdatering løser dette. Jeg benytter siste patch til spillet (v.1.1) og har ellers siste drivere til komponentene mine.

Om noen har peiling på hva som er galt/bør gjøres setter jeg stor pris på om dere meddeler det her!

Mvh. Øystein :)

Endret av ostenXX

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...