Gå til innhold

Negative og positive ting om wow

Anbefalte innlegg

Skrevet
Positivt: Enormt gameplay i level 60

Negativt: Tar for lang tid å bli level 60 imo. Spillet starter ikke før level 60, og jeg vet om mange som syntes spillet var dårlig og nesten sluttet å spille helt rundt level 40-50. De karret seg til 60 og ble så helt hektet.

5538722[/snapback]

Å spille til 60 er bare en lek. Ihvertfall hvis du spiller for å bli 60, Alt f.eks. Ikke explorer etc.

Synes nesten det morsomste er 25-45 da man begynner møte andre faction og litt PvP. Begynner få ordentlig utstyr på toon sin.. *mimre* hehe :D

Savner som faen Februar i fjor, alt var så nytt og fett :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Positivt:

Moro å lvle charen å møtte nye venner og oppleve nye ting.

PvP

Negativt:

Kommer du ikke inn i et stort pve guild/ eller har ikke tid til å spille så mye så slutter nesten spillet på lvl 60.

Skrevet
Negativt: At casual gamers er gimps.

5535265[/snapback]

Forklar meg er du snill. Så vidt jeg vet betyr det der at folk som spiller mindre seriøst spiller druids.. :p

Og ja, jeg spiller druid. Spiller også lite.

Skrevet

5535265[/snapback]

Forklar meg er du snill. Så vidt jeg vet betyr det der at folk som spiller mindre seriøst spiller druids.. :p

5539183[/snapback]

de får ikke like godt utstyr, blir ikke like "gode". Får ikke alt ut av spillet som de som spiller mer gjør. Har så vidt jeg vet ikke noe med druids å gjøre ;)

Skrevet

det mest posetive må være guild mates, alltid hyggelig å slenge seg på VT å snakke med folk som ikke bare er fra norge, masse vitser.. og når man får skryt for noe man gjør, det er en god følelse... i går hørte jeg på VT når vi drepte Magmadar: "Thanks to all, and Especially djrabbit very good work" og alle var enige... var en kjempe god følelse...

Negativt:

-randoms (blir kvalm av randoms som ikke vet hva dem skal gjøre og ninjaer alt)

-lagg

-folk som masser om penger

- +++

Skrevet

Postive: Spillet er meget underholdende med interesante quests (til å være et MMO), varierte klasser, stilige skins, mange tøffe mobs, vakker og variert spillverden og bra kundeservice.

Negative: Altfor mange "kids" som ikke skjønner hvordan de skal spille klassen sin, og whiner om dårlig balanserte og "overpowered" klasser. Folk som altid skylder på lag når de taper en duell, man går opp lvl altfor fort, kjedelig og altfor simpelt crafting system.

Skrevet

5535265[/snapback]

5539183[/snapback]

de får ikke like godt utstyr, blir ikke like "gode". Får ikke alt ut av spillet som de som spiller mer gjør. Har så vidt jeg vet ikke noe med druids å gjøre ;)

5539269[/snapback]

OK, noen har tydeligvis mistolket gimp litt da.

In role-playing games, a gimp refers to a character, character class or character ability that is underpowered in the context of the game. Gimped characters lack effectiveness compared to other characters at a similar level of experience. Gimped abilities are less useful than other abilities available to players for an equivalent investment.

Jeg vet at folk også kaller druids/rogues gimps fordi at de bare kan bruke leather.

Skrevet

5535265[/snapback]

5539183[/snapback]

5539269[/snapback]

OK, noen har tydeligvis mistolket gimp litt da.

In role-playing games, a gimp refers to a character, character class or character ability that is underpowered in the context of the game. Gimped characters lack effectiveness compared to other characters at a similar level of experience. Gimped abilities are less useful than other abilities available to players for an equivalent investment.

Jeg vet at folk også kaller druids/rogues gimps fordi at de bare kan bruke leather.

5539445[/snapback]

Riktig, men han pratet om players. Ikke characters. Mer det jeg pratet om.

Skrevet

Positivt: Morro,gleden over å vinne en roll.

Negativt: Synke i rank, kids(de som ikke kan oppføre seg)+ når serveren er nede

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...