Gå til innhold

Å få tak i Stratholme Deathcharger

Anbefalte innlegg

Skrevet
GL HF med det på Bloodfeather, mafiaserver´n. :nei:

5803405[/snapback]

Hva skal det betyr? Hvorfor er Bloodfeather en mafiaserver?

5808133[/snapback]

Alle tar drive-by på mount!

5808684[/snapback]

Hehehe...Nei, men hvis man ikke er med i noen av de store guildene er det vanskelig å få tak i en bra pre-made til BG, og dermed ganske vanskelig å vinne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi var i zuul gurub med guilden for noen uker siden, prata og kødda om at raptormounten skulle droppe, jammen gjorde den ikke det. var en warlock som vant den på raidroll, har ikke hørt om andre som har den. det sies at dropraten er 0.02% :hmm:

Skrevet (endret)

Ja, du skal se Tauren på raptor du! Skal finne bilde :)

EDIT: Var enda større enn det jeg trodde :hmm:Her er bildet ihvertfall!

Endret av Ullsokk
Skrevet

wow utrolig stilig da....Jeg trodde dem forminsket alle typer mounts ned i "vanlig" størrelse jeg hehe...men der tok jeg jammen feil hehe..

Hmm kan det være mulig at dem til og med gjør ZG raptoren større når en tauren mounter den? i forhold til en gnome f.eks

Skrevet (endret)

Ja, satt å lurte på det nå jeg også. Blir mounten større hvis man bruker pots da ? Virka jo som Tauren blir like stor som mounten. Fyren som hadde den sa "Tbh, it's more like a small t-rex than a raptor though :O"

Så ja, vet ikke helt jeg. Håper jeg ser han ingame engang :)

Endret av Ullsokk
Skrevet

Har en følelse av at dropraten kommer til å øke littegrann etter neste patch, siden de skal øke dropraten på andre sjeldne drops i strat/scholo/brs

Skrevet (endret)
Håper for all del at det ikke skjer. Hadde vært jævla kjipt med titalls undead-mounts på alliance-siden :/

5819282[/snapback]

aaw! Få vekk bildene! BILDENE!

(Meaning, Jeg er enig)

Endret av Edmund Blackadder
Skrevet

men joda..det finnes en potion som gjør at både deg selv og mounten blir større. husker ikek hva den heter men den er ganske vanlig. På det bilde av tauren som sitter på raptoren så regner jeg med at en slik potion er blitt brukt. Uansett så virker dyret større enn vanlige mounts.

Skrevet
men joda..det finnes en potion som gjør at både deg selv og mounten blir større. husker ikek hva den heter men den er ganske vanlig. På det bilde av tauren som sitter på raptoren så regner jeg med at en slik potion er blitt brukt. Uansett så virker dyret større enn vanlige mounts.

5819525[/snapback]

Winterfall Firewater

Skrevet

Nå er det en stund siden, så min hukomelse kan feile meg og jeg ble aldri 60 så jeg har ingen god kunnskap om high lvl instance,

Men det var hvertfall på samme dag og jeg så henne selv med mounten og staven. :)

Skrevet
hah! Fant nettopp ut at det er faktisk to i guilden min som har de to eneste Deathchargene på serveren. *stolt*

5807550[/snapback]

spar oss "sarkasme" tviler sterkt på hah! Fant nettopp ut at det er faktisk to i guilden min som har de to eneste Deathchargene på serveren. *stolt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...