Tim Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 (endret) Hei. Jeg spiller en del Battle for Middle earth online. har ikke hatt noe problemer med dette tidligere, men etter jeg fikk ny router fra Nextgentel har det slått seg vrang. Jeg får bare connected i kanskje 1 av 20 tilfeller, UTROLIG slitsomt! Har prøvd å søke på Internett og ringe Nextgentel for å høre om noe er galt hos dem, men det var det ikke. De riktige portene er selvfølgelig åpnet! Så jeg lurer på om det er noen andre her som har samme router (Thomson Speedtouch 516i) som får til å spille MIddle earth uten å få så sykt mye connection failed? Kanskje jeg skal spørre om å få en annen router fra Nextgentel? MVH Tim Endret 21. februar 2006 av Tim
Tim Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 Er det ingen som har samme problem som meg? Det må det da være?
NightWolfie Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Hei, har samme modem og noe av det samme problem som deg. Har problemer med å joine spill på xbox360 live. Men ellers på pc går alt ganske fint uten å måtte åpne porter. En ting du kan prøve er å skru av UPnP (Universal Plug n' Play) på modemet. Forklarte problemet mitt for Nextgentel men han drittsekken der inne sa at det var utenfor hans supportområde. Jeg sier: Men alt funket jo bra med det forrige modemet?! Og nå sender dere meg et som gjør at jeg ikke få joinet games på live? ... så lenge jeg fikk nett mente han kødden at jeg ikke hadde noe problem. Idioter! Drittservice!
Tim Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Skrevet 27. februar 2006 Hei, har samme modem og noe av det samme problem som deg. Har problemer med å joine spill på xbox360 live. Men ellers på pc går alt ganske fint uten å måtte åpne porter. En ting du kan prøve er å skru av UPnP (Universal Plug n' Play) på modemet. Forklarte problemet mitt for Nextgentel men han drittsekken der inne sa at det var utenfor hans supportområde. Jeg sier: Men alt funket jo bra med det forrige modemet?! Og nå sender dere meg et som gjør at jeg ikke få joinet games på live? ... så lenge jeg fikk nett mente han kødden at jeg ikke hadde noe problem. Idioter! Drittservice! 5646102[/snapback] Da ville jeg tatt navnet hans og sendt en skriftlig klage. Og så spurt om å få snakke med en annen! Det er noen av de som kan mye mere enn andre (som alle andre her i verden) og så er det noen som er veldig hyggelige og hjelper til mye mere enn de fleste! Hvorfor skal jeg prøve å skru av det UPnP?
daniel_984 Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Jeg har vært borti tilfeller hvor de sender ut brukte routere (som nye).. Blir personlig aldri helt klok på NGT..
MrMidget Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 jeg har akkorat det same problemet! Får også veldig høy ping! har grei pc, med greit internett, så det skal ikke være PC-en eller internett hastigheten som gjør at jeg ikke får god ping! hjelp ?
Korka Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Battle for middle earth har ingen ting her og gjøre?
vcx Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 (endret) Oi, denne ble posten i feil tråd. (Min post altså) Endret 3. desember 2007 av Howen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå