S1rre Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 (endret) Etter at mitt nye skjermkort kom, så har det blitt betraktelig mye varmere i mitt kabinett.. Jeg har brukt opp alle plassene som er til vifter.. Skjermkortet ligger på 58grader når jeg gjør så sei ingen ting.. Så er det mulig å sette opp farten til skjermkort vifta? Slik at den kjøler mer?.. Jeg prøvde Ati tool ellerno, men får det ikke til å funke :S EDIT: Kanskj en ide å skrive skjermkorte .. x1900xt Endret 31. januar 2006 av S1rre
Patz Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 En mulighet er vel å sette den rett på 12v manuelt, eventuelt en viftestyring i mellom.
squabbish Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 (endret) Har du mulighet til å oppgradere en kabinettvifte til en som flytter større mengder luft vil det være en av de rimeligste løsningene om du er nødt til å invester i noe. Se også om du kan omrokkere på ledninger/komponenter for å få bedre luftflyt gjennom kabinettet. Endret 1. februar 2006 av squabbish
S1rre Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Skrevet 1. februar 2006 takker for svar .. Skal se hva jeg får til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå