Gå til innhold

Lei av WoW ? hvordan slutte ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor ikke spille 30 min. om dagen? Er ikke det med måte som dere sier? Ser at dere som er registrert her i forumet i samme året som meg har langt over flere innlegg enn meg... :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poenget mitt er at du ikke har noe grunnlag for å si at det er lett å slutte med et spill, siden du spiller 30 minutter om dagen.

Skrevet
De må faktisk selge sine egne aviser som de selv lager.

5533187[/snapback]

Hvis du først skal late som om du vet så mye og er verdensvant bør du vel også vite at =Oslo ikke blir laget av uteliggere i det hele tatt. Uteliggere betaler 10 eller 20 kroner per avis på utsalgssteder hvor de så kan selge avisen videre til veiledende pris som er 30 eller 40 kroner.

Skrevet
Hvis du først skal late som om du vet så mye og er verdensvant bør du vel også vite at =Oslo ikke blir laget av uteliggere i det hele tatt. Uteliggere betaler 10 eller 20 kroner per avis på utsalgssteder hvor de så kan selge avisen videre til veiledende pris som er 30 eller 40 kroner.

Ja! Det var sånn det var... Husket ikke helt en med en gang...

Gjest Slettet+5432143541
Skrevet

Enkelt og greit hvis du vil stoppe med wow og er på stormscale så sender du al alt du eier og har av gull og utstyr til Kaysindre :D

Ja.. jeg er ganske fattig i wow :( (lvl34 druid)

Skrevet
Om man er hekta på noe er det ikke så lett å slutte, forstår du hva jeg sier?

5533261[/snapback]

Det bør vel egentlig være lett å slutte hvis man vet hva kosenkvensene av det kan medføre. Selv har jeg en far som røyker. Det hjelper på når jeg sier at ''du vet at røyk er farlig?'' Og jeg sier ikke det til han på en spydig måte. Med en måte som han vil forstå på. Det hjelper også på når han blir med å trener...

Skrevet

5533261[/snapback]

Det bør vel egentlig være lett å slutte hvis man vet hva kosenkvensene av det kan medføre. Selv har jeg en far som røyker. Det hjelper på når jeg sier at ''du vet at røyk er farlig?'' Og jeg sier ikke det til han på en spydig måte. Med en måte som han vil forstå på. Det hjelper også på når han blir med å trener...

5533308[/snapback]

Tror ikke du har helt peiling på hvordan en avhengighet kan være.

Tror du faren din slutter instant med å røyke fordi du sier det er farlig?

Skrevet

5533261[/snapback]

5533308[/snapback]

Du burde snartest starte et røykeslutte-kurs dersom du kan få voksne mennesker (som jeg går utifra har røyket et par år) ved å si "du vet at røyk er farlig?" Du vil bli milliardær over natta.

Skrevet

Jeg har ikke sagt at han kommer til å slutte. Det med trening kan være starten på noe fint. Og han selv sier det hjelper på, men at det ikke er helt lett.

Det er som å være avhengig av trening, MEN, trening får man betalt for, det er det beste kroppen din noen gang kunne ha fått.

Skrevet
Hva gjorde dere når Tsunamien traff Thailand og de andre landene? Dere som sier dere har råd til det meste, sendte dere penger nedover? Bidro dere til noe? Dere klarer å sende en regning til WOW (vet ikke hvordan dere betaler jeg), men ikke sende 100-200,- til de rammede der? Har jeg rett nå eller? Det er et av flere fornuftige ting å gjøre som Warpx lurte på...

Jeg spiller mange timer om dagen og sendte penger. Rart, men kan faktisk være nerd og tenke på de som ikke har det så bra samtidig. :)

Skrevet (endret)
Hva gjorde dere når Tsunamien traff Thailand og de andre landene? Dere som sier dere har råd til det meste, sendte dere penger nedover? Bidro dere til noe? Dere klarer å sende en regning til WOW (vet ikke hvordan dere betaler jeg), men ikke sende 100-200,- til de rammede der? Har jeg rett nå eller? Det er et av flere fornuftige ting å gjøre som Warpx lurte på...

Jeg spiller mange timer om dagen og sendte penger. Rart, men kan faktisk være nerd og tenke på de som ikke har det så bra samtidig. :)

5533345[/snapback]

Bra! :) Var det ikke fint å sende?

Endret av onyX
Skrevet

5533345[/snapback]

Bra! :) Var det ikke fint å sende?

5533365[/snapback]

Lever i håpet om at de blei brukt til noe bra :p

Skrevet (endret)
Lever i håpet om at de blei brukt til noe bra tongue.gif

Fint!

Og vise sympati er en god handling. Tenk om vi alle skulle ha vært egoistiske, selvopptatte mennesker som kun hadde tenkt på oss selv og våres beste? Da hadde det sikkert ikke vært noe morsomt, både for indivedet selv og andre :) !

Endret av onyX
Skrevet
Og hva definerer du som gøy?

5533298[/snapback]

Gøy er å trene, gi penger til folk som trenger det, og å være med venner. Gøy har ingenting med subjektivitet å gjøre, så det overnevnte er fasiten.

5533397[/snapback]

Hmm, jaja. Da har jeg det bare gøy litt av og til da.

Kjipt!

Men jeg tror jeg stjeler pantent på den "3 steps to overcome addiction"

"

3 steps to overcome addiction

1. tell them that it`s bad

2. make them go workout

3. live life without addiction!

"

Skrevet
Vi kan vel konkludere med at onde mennesker spiller dataspill, snille mennesker trener og sender penger til Asia.

5533439[/snapback]

*humre* :tease:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...