Gå til innhold

Hvilket kabinett skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha nytt kabinett og psu!

- Må kunne takle 7800GT

- Over 400w

Jeg har bare funnet et, som ikke er så veldig dyrt! IN-WIN Big tower med 430w psu! Er dette et godt kjøp?

Takk på forhond!

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

In Win er vel greit nok. Har selv hatt In Win men hvis du vil sikre deg kvalitet på kabinett og PSU burde du nok kanskje gå for Chieftec.

Skrevet
In Win er vel greit nok. Har selv hatt In Win men hvis du vil sikre deg kvalitet på kabinett og PSU burde du nok kanskje gå for Chieftec.

5605709[/snapback]

Men Chieftec er stygt

Skrevet

kjøp Lian li eller Thermaltake hvis du har råd... beste du får tak i(Pålitelig, sikkert, Stort, Kjølig, Pent design, bra å bygge i osv. osv.)

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Thermaltake Armor eller Shark da?

Har selv et Shark kabinett og er fornøyd med det.

Skrevet
Hva med å kjøpe kabinettet og PSU hver for seg?

Gir deg litt mer frihet...

5612664[/snapback]

Ville jeg også gjort, da kan fu få en bedre psu enn den som sitter orginalt i kabinettet du kjøper, og at du kan velge hvilket kabinett du vil ha..

Spar heller opp litt extra penger og kjøp noe bra, enn å kjøpe noe dritt..

Skrevet

Shark er et meget godt kabinett syns eg, du får også med litt 14`tiss lys på forntdøra og på den medfølgende 120mm vifta bak :!: Har dette sjøl :innocent:

Skrevet (endret)

Men også et av de dyreste; desverre.

Nesten uansett, hvis du kjøper et kabinett til rundt 1000kr uten PSU, får du veldig god kvalitet.

Endret av Bluum
Skrevet

Har selv Lian Li V1100B - som jeg ikke er så fornøyd med (glede pr.krone)

Test maskina har et Antec SLK3000 som er regelrett dødsbra gjennomført til prisen. Jeg er i tillegg anti neon, lys og andre skimtene dingser - så jeg liker den sort.

Så har du noen kroner mere å bruke på en god PSU. Har en MIST 500w og en SHG 400W. Liker Misten best, men til prisen så er SHG sine egne PSUer ganske okay faktisk.

Skrevet

Chieftech er ikke stygg.

Det er bare du som er wannabe lan master, with noen and who knows what?

som JoKr, så liker jeg stilrene kabbinetter, som også fører til at jeg aboslut ikke liker TT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...