Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

problemer med Linksys WRT54G etter ny firmware


Anbefalte innlegg

Hei folkens

 

Har en Linksys WRT54G v3.1 som jeg lastet ned og innstallerte ny firmware på via MSIE sitt interface. Firmwaren ble hentet fra linksys sine websider så jeg regnet med at den skulle være iorden...

 

Etter å ha gjort dette får jeg ikke kontakt verken kablet eller trådløst.

 

Jeg har forsøkt å resette til fabrikkinnstillingene med diverse opskrifter som jeg har funnet på weben men ingen ser ut til å fungere.

 

Ruteren starter opp og det lyser i power + wlan + ethernet porter når jeg kobler opp pc via kablet nett. Et søk etter trådløst nett gir ingen treff.

 

Har forsøkt å sette ip til 192.168.1.50 på netverkskortet men ingen respons på ping til 192.168.1.1. Det er aktivitet på ethernet på ruteren når jeg aktiverer nettverkskortet så det er kontakt. Forsøk på å motta ip adresse automatisk feiler.

 

Har tidligere opppgradert rutere fra andre produsenter uten problemer men her står jeg fast :(

 

Noen som har hatt samme problem eller som har gode forslag til hvordan få logget meg inn på ruteren igjen ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du trykt inn resetknappen på baksiden (penn inn i hull) og holdt den inne i >10 sek ?

 

Fant til og med en side hvor det stod at knappen skulle holdes inne i 30 sek og så ta ut strømmen mens jeg holdt inne knappen.

 

Hei, mitt eneste tips er å besøke Linksysinfo og lese der etter hjelp / råd.

 

Siden er ute av drift :cry:

 

The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...