x700 Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Hellu.. Kjøpte meg en panasonic x700 ny på ebay.com, telefonen var flott og alt fungerte strålende bare en liten hake; når jeg ringte/ble ringt restartet den Jeg snakket med selger og panasonic norge. Selger sa jeg bare skulle sende den inn, panasonic Norge sa at dette var en HELT vanlig feil på disse mobilene og at alt som trengtes var å installere ny software! Dette var det A novo Norge AS som utførte, pratet med dem og det ville ta maks 5-7 dager før jeg fikk mobilen igjen. Jeg snakket med selger om at jeg skulle prøve installere software aller først og han var enig(unngå sende den tilbake til USA).. Uansett, det tok tre måneder før A novo fikk ut fingern, kostet meg 500 kr og alt ble fikset! De hadde testet den.... Men da jeg skulle ringe restartet den.. DJESES! Nå vil ikke selger ta den tilbake pga for lang tid.. Jeg har snakket med A novo og de gir meg ikke noe særlig svar på hvem som har ansvaret, de syter over at mobilen er kjøpt i Usa og at garanti ikke gjelder men det har ingen ting med saken å gjøre spør dere meg. Jeg mener A novo/panasonic bør reparere og dekke kostnader uansett!
KVTL Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 http://www.lovdata.no/all/hl-19890616-063.html Dette er håndverkertjenesteloven som gjelder for deg hvis du er forbruker. Han i USA vil det bli vansklig å stille til ansvar, men du kan jo prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå