Gå til innhold

FPS problemer i WoW


Anbefalte innlegg

Oppett:

 

1280x1024

Alle instillinger på laveste. 85Hz. (AA og AF disablet i skjermkort driverne)

 

nVidia FX 5900 Ultra 256mb

Intel P4 2.8

1GB DDR-SDRAM PC3200

 

Vanligvis når jeg går rundt har jeg 10-20FPS, og rundt 30-40 når jeg er i byer. I BWL har jeg 5-10FPS eller mindre. Spesielt på bossfights. Er det noen som vet en måte å forbedre dette på? Har testet ut forskjellige settings, og finner ingenting bedre. Liker ikke å måtte ha Terrain Distance på lavt. :|

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke noe problemer med pingtid. Det er nok bare at maskinen min begynner å bli gammel. :/ Har ikke lyst å bruke masse penger på nytt utstyr.

 

Uansett.

 

Har mikset og trikset med alle settings inni wow, spell detail level inkludert. Hadde vært nytting om noen andre kunne poste deres oppsett, for å sammenligne.

Lenke til kommentar

Sliter også lit med fps, men tror det kommer av at jeg ikke har lastet ned nye drivere. Har de sm fulgte med da jeg kjøpte dataen for 1 år siden. Har et gefore 6600 skjermkort, har hatt litt problemer med å finne rikting skjermdriver så hvis noen gidder å hjelpe meg litt hadde det vært fint =)

Lenke til kommentar

Hmm..du har svak cpu egentlig men....

 

Det var et år siden jeg var inne med hvor god dem forskjellige skjermkortene er, men ditt ser ikke hakkande gale ut om jeg ikke husker feil.

 

Du har ikke akkurat mye ram. Det vil bli bedre med 2 gig. Men ville ikke satset på å kjøpe mer ram til den relativt svake pc'en din uansett. Om du ikke får det noenlunde billig.

Lenke til kommentar

skjermdrivere løser i hovedsak grafikkbugs og kompatibilitetsproblemer. Jeg har aldri opplevd merkbar FPS økning som følge av å oppdattere driveren til skjermkortet. Noen beviser nok riktignok en målbar økning av fps i visse spill som følge av driver-oppdat men det kan svært sjeldent merkes.

Lenke til kommentar

Endre/ legg til i din Config.wtf fil:

 

SET M2UseShaders "0"

SET ffxGlow "0"

SET ffxDeath "0"

SET ffx "0"

SET gxFixLag "0"

SET gxCursor "0"

SET lod "0"

SET farclip "177"

SET textureLodDist "80"

SET gxVSync "0"

 

Lurt å ta en backup kopi av Config.wtf-filen din før du gjør endringer (med notepad). Ligger i WTF-katalogen under der du har installert WoW...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...