iChristian Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Hei Jeg ønsker å ha en php å skrive til min MySQLdatabase, men ønsker ikke at denne skal være todelt i en form-side og en phpside, noen som kan hjelpe meg med det? alt av tilkobling til databasen skal ligge i en include så den trenger man ikke tenke på.
Arne Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Kan du spesifisere litt kva du er på jakt etter? Skal brukaren skrive i formar kva som skal komme i databasen? Det er lett å få det på same fil, viss det var det du tenkt på.
iChristian Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Skrevet 31. januar 2006 Skal brukaren skrive i formar kva som skal komme i databasen?Det er lett å få det på same fil, viss det var det du tenkt på. 5524172[/snapback] Det er faktisk akkurat hva jeg er ute etter, jeg ønsker å kunne åpne "leggtilsitat.php" skrive inn et sitat og et forfatter navn og trykke på "submit" eller for eksempel "leggtilblogginlegg.php" med heading, innhold, automatisk dato og automatisk tid.. Som 2 eksempler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå