Ingeniørstudent Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Har tenkt å kjøpe meg CS nå, men vet ikke hva jeg skal kjøpe. Er det best å kjøpe half life 1 med cs eller skal jeg kjøpe en såkalt CS pakke eller? Plz svar. Og forresten fungerer CS greit med trådløst nettverk?
The Ghost Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Har tenkt å kjøpe meg CS nå, men vet ikke hva jeg skal kjøpe. Er det best å kjøpe half life 1 med cs eller skal jeg kjøpe en såkalt CS pakke eller? Plz svar. Og forresten fungerer CS greit med trådløst nettverk? 5518477[/snapback] CS funker bra med trådløs, men det funker dårlig md telenor (Egen erfaring) Du kan kjøpe det på steam ved og laste ned steam via steam.com Eller du kan kjøpe CS condition Zero, Source i buttiken eks. Ekjøp(Er ikke altid de har det på Elkjøp men.....) Kjøper du Half life1 pakke (hvis man ennå for kjøpt det da) så får du nok med enter V1,5 eller V1,6 og det er litt vell gammalt (passer bra hvis du har en gamel pc) V=Verson av spillet Bare til og spørre hvis det var noe mer!! CS
Ingeniørstudent Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Skrevet 29. januar 2006 Har tenkt å kjøpe meg CS nå, men vet ikke hva jeg skal kjøpe. Er det best å kjøpe half life 1 med cs eller skal jeg kjøpe en såkalt CS pakke eller? Plz svar. Og forresten fungerer CS greit med trådløst nettverk? 5518477[/snapback] CS funker bra med trådløs, men det funker dårlig md telenor (Egen erfaring) Du kan kjøpe det på steam ved og laste ned steam via steam.com Eller du kan kjøpe CS condition Zero, Source i buttiken eks. Ekjøp(Er ikke altid de har det på Elkjøp men.....) Kjøper du Half life1 pakke (hvis man ennå for kjøpt det da) så får du nok med enter V1,5 eller V1,6 og det er litt vell gammalt (passer bra hvis du har en gamel pc) V=Verson av spillet Bare til og spørre hvis det var noe mer!! CS 5518637[/snapback] Takker, men hva er det folk flest spiller da? er det "gamle CS" eller source, eller noe i annet? Kan man ikke downlaode patcher til CS? Vil ikke betale for mye for CS. Kunne bare tenke meg å begynne med CS fordi det er så populært. Og FPS er jo gøy da =)
FelaroN_ Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 de gode velger cs 1.6 de som ikke er fullt saa gode og bryr seg om graffiken velger source
The Ghost Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 de gode velger cs 1.6de som ikke er fullt saa gode og bryr seg om graffiken velger source 5519261[/snapback] Du mener de som har spillt cs i alle år og ikke klarer og avvenne seg 1,6 og 1,6 kan du laste ned gratis fra eks. Bearshare, dc++ osv.
A.J Green Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Men du trenger jo en key da. Det er jo det som er relevant, ikke hvor man får lastet det ned fra... Kjøp HL du
Ingeniørstudent Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Skrevet 29. januar 2006 Takker for tipsene! Tror jeg går for CS 1.6 jeg.
steffis_11 Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 de som er gode og bryr seg om realisme (mer realisme enn i 1.6) og god grafikk velger CS:S. BTW: jeg har Telenor ADSL og kopler til via trådløst nettverk og har ALDRI hatt noe problem. Jeg spiller både 1.6, CS:CZ og CS:S og MANGE andre Steamspill.
Jooakim Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 de som er gode og bryr seg om realisme (mer realisme enn i 1.6) og god grafikk velger CS:S. 5532828[/snapback] Gode i hva da?
ASDASDKL2131 Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 de som er gode og bryr seg om realisme (mer realisme enn i 1.6) og god grafikk velger CS:S. 5532828[/snapback] Gode i hva da? 5533544[/snapback] Kabal og ludo.
Steamed Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 (endret) BUMP ! Endret 18. november 2008 av Steamed
Skumtroll Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 (endret) Counter Strike = 1.6. Source = Jeg-Klarer-Ikke-1.6-Jeg-Må-Spille-Uten-Å-Kunne-Haxe-Og-Hodene-Må-Være-Kjempestore-Fordi-Jeg-Er-10-år-Og-Tror-Grafikk-Er-Kult Synes litt synd på alle som spiller Source i grunn, i alle fall de som ikke har prøvd 1,6 men sier at Source er så mye bedre blablabla. Source kommer aldri til å være like stort som 1.6 Endret 10. november 2008 av Skumtroll
TrueNo Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Dere kan jo ikke si at de som spiller source er dårligere men nok OT. www.steapowered.com Last ned steam derfra og installer, lag en konto (gratis), kjøp CS for 50-60 kr(Vet ikke hva den er på idag)og installer det. Værre er det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå