ingesqz Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Har akkurat kjøpt en Nokia N70 (gikk lei av å vente på 6280). Stort sett fornøyd, men sliter litt med å finne en bra måte å overføre musikk til den. Største problemet er at telefonen ikke klarer å lese de mp3 tag'ene som mine mp3 filer er utstyrt med. Kan virke som den bare leser ID3v1. Noen andre som vet noe mer om dette? Prøvde deretter å konvertere filene til AAC, men det klarte ikke telefonen å spille av i det hele tatt. Så er det overføringsmåten. Kopiere via telefonkabelen tar jo vinter og vår. Ser ut som den bare støtter USB 1.1. Stemmer det? En raskere måte er jo å ta ut minnekortet for hver gang ny musikk skal legges inn, men det vil vel føre til unødig slitasje både på kortet og telefonen. Mange ting på en gang, men hvordan har dere andre N70 eiere fikset disse tingene? Noen tips for en fersk N70 eier? Mvh. Inge
Stig-Arne Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 overfører via kabelen jeg. Er ikke sikker på det der med om den støtter USB 1.0 eller 2.0, men jeg syns ikke det går så ufattelig tregt. Hender av og til det blir noe kluss med overføringen, slik at den bare står der og overfører uten at fila faktisk blir overført. Kabel er den beste måten å overføre på, om du ikke vil slite på minnekortet og telefonen ve då nappe det ut og inn. Blåtann går jo uendelig mye tregere enn kabel.
Sigmund_Freud Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 minnekortleser? 5556190[/snapback] Selv bruker jeg ikke annet enn minnekortleser når det kommer til å overføre MP3 til mobilen. Er neppe noe nevneverdig slitasje på kortet om du tar det ut og inn litt..
kvakkster Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Minnekortleser er klart den raskeste og enkleste måten å overføre musikk til mobilen. Bruker selv det, og har ikke merket no slitasje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå