Gå til innhold

Kronerulling på Overklokking.no, jeg tilbyr 175 kr, - men de


Anbefalte innlegg

Kronerulling med regler, - vil bare ha beløp i hele 50-lapper for å lette regnskapet. - det er på linje med og således akkurat det dummeste jeg har hørt.

 

Hva er det feil med dere folk som har en slik ordenssans at dere skal bestemme slikt. Det er jo heilt på tryne langt ute på jordet - spør du folk som er "normale" i hauet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Idioti på høyt plan å si nei takk..

 

Hvorfor i huleste er det mer arbeid om folk ga noe annet en 50-lapp beløp.

 

Om det gjøres ordentlig, så skal jo alt som kommer inn bokføres. Noe jeg nå tviler sterkt på blir gjort.

 

Har heldigvis ikke bidratt med kronerulling, men kommer heller ikke til å gjøre det. Som sagt, en tigger nøyer seg med det han får. (bortsett fra speed phreaks, som synest at 20,- er litt for lite)

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg denne tråden er noe av det dummeste jeg har sett (lest..) Synes det er fint å betale i hele femtilapper. Så blir det oversiktlig og fint. Det er i hvert fall ikke noe å klage på! Ikke bli sint fordi jeg gir litt kritikk :smile: men jeg skjønner liksom ikke problemet..

 

Edit: og man kan ikke sammeligne dette med å gi penger til tiggere. For alle som donerer penger til overklokking, skriver beløpet på en giro, nettbank, whatever. Da er det jo like greit å betale 50 kr som 52 kr og 50 øre.. dah.

 

Edit#2: men jeg skal ikke protestere hvis reglene blir forandret. Jeg kommer uansett til å betale minstebeløpet; 50 kr, så det har null betydning for meg.

God natt folkens..

 

_________________

Alle som tror de kan hjelpe meg, se her!

 

[ Denne Melding var redigert av: havegg på 2002-09-15 01:52 ]

Lenke til kommentar

Den 2002-09-15 01:46, havegg skrev:

Personlig synes jeg denne tråden er noe av det dummeste jeg har sett (lest..)

 

Jaja, - det syns du, - men noen syns noe annet ... Hehe :eek:

 

Men du kjører AMD og du havegg ... :razz: (mobbmobb ...)

 

[ Denne Melding var redigert av: enter på 2002-09-15 14:03 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-15 14:31, Dan Hansen skrev:

"kan jeg ikke få minst femti kroner kan det være det samme ..."


 

??

Kan du ikke se, sett at de pengene som kommer inn bøkfores etter alle kunstens regler selvfølgelig, at det er forbanna "mye" jobb i tillegg til at det faktisk koster penger (hvis de har externe folk til å gjøre jobben) å føre bilag. Tenk deg da du sitter der med 1000 slipper à kr. 10 og skal filke med dette. Nei, da er det bedre og lettere for de hvis de får 100 - 200 à kr. 50 - 100..

Er fulstendig enig i minste beløp, du ser det overalt ellers, hvorfor ikke her.

 

Selv om jeg satser på litt ironi fra Mr. Hansens side her.

Lenke til kommentar

Minstebeløp er nå en ting. Velvel, - de for forsvare beslutningen som står bak den, - om den skal forsvares.

 

Men det jeg lurer på, - er om det er valdig vanskelig å føre regnskap for slike bidrag som kommer inn?

 

Må man ha et veldig avansert system, - eller arbeide massa masse for å få ført regnskapet?

 

Det må nok være vanskelig, - siden nettopp det å føre regnskap er grunnen til at man kun tar imot beløp på hele 50-lapper!!! :smile:

Lenke til kommentar

Det re nok flere grunner til at det blei slik som det blei.

 

1. De som gir penger er med i trekning av et ATI Tadeon 9000 kort. Hadde man ikke satt noen minstepris så kunne man ha betalt 50 øre og vert med i trekninge.

 

2. Hvor ha bedre styr på det så er det enklere og ha det i hele kr. Vis folk kunne sette hvilken som helst beløp hadde man sansynligvis fått blere bidrag, men da også mere arbeid med tanke på regnskap.

 

Å sammmenligne ok.no og tigger blir litt feil. En tigger står i gata og spør om han får penger og jeg trur ingen av ok.no folka står på karl johan og tigger penger. Organisasjoner som Røde Kors bruker har ofte att man kan ringe inn og da gir man automatisk 100 KR.

 

Kan være enig at det e litt teit at man ikke kan betale det man vil, men man må ha litt kontroll på det. Tenk vis 1000 stykker satt inn 50 øre for og være med i trekkninga om korte, da hadde det blir mye arbeid for ok.no

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-15 15:01, Dan Hansen skrev:

jeg fører også regnskap - og det er da samme jobben om kvitteringene er på 10 kroner eller 1000 kroner ...


 

Oi da er vi to :smile:

Joda det er det jo, men ved å sette et minstebeløp, så er det jo bare å lese div tråder her :smile: og se at folk gidder ikke å gi, og da har du den; heller 100 - 200 stk som gir 50 - 500 kr. enn 1000 som gir 10 kr.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...