Gå til innhold

wands vs melee våpen


Anbefalte innlegg

jeg lurer ganske enkelt på om det egentlig er noe vits i å bruke melee weapons hvis man kan bruke wands?

jeg har lagt merke til at disse ligger ganske høyt over alle andre melee våpen som jeg kan bruke (priest) i dps. Så hva er da vitsen med melee weapons?

 

jeg er forresten bare lvl 18.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg lurer ganske enkelt på om det egentlig er noe vits i å bruke melee weapons hvis man kan bruke wands?

jeg har lagt merke til at disse ligger ganske høyt over alle andre melee våpen som jeg kan bruke (priest) i dps. Så hva er da vitsen med melee weapons?

 

jeg er forresten bare lvl 18.

5516218[/snapback]

 

 

Stats og atter stats er vitsen med melee våpen for casters.

 

Et par unntak:

 

1. Hvis du er human priest får du skillen "Feedback" som du kan caste på melee våpenet ditt, det gir deg en sjangse til å gaine mana når du er i melee.. ganske useless, men det kan redde deg en sjelden gang.

 

Casters som bruker Hand of Edward the Odd, har "Chance On Hit: Next spell cast within 4 seconds will cast instantly. ". Kan med suksess brukes av priests, druids, shamans og paladins.. Warlocks og mages kan ikke bruke mace sist jeg sjekket.

Lenke til kommentar
Casters som bruker Hand of Edward the Odd, har "Chance On Hit: Next spell cast within 4 seconds will cast instantly. ". Kan med suksess brukes av priests, druids, shamans og paladins..

5516256[/snapback]

Sist gang jeg skjekket så kan heller ikke druids/shamans/paladins bruke wand, så de må vel ty til melee alikevel. ;)

Lenke til kommentar
Casters som bruker Hand of Edward the Odd, har "Chance On Hit: Next spell cast within 4 seconds will cast instantly. ". Kan med suksess brukes av priests, druids, shamans og paladins..

5516256[/snapback]

Sist gang jeg skjekket så kan heller ikke druids/shamans/paladins bruke wand, så de må vel ty til melee alikevel. ;)

5516265[/snapback]

 

Nå var jo trådstarter priest da, det var hovedgrunnen til jeg nevnte den macen. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...