Papirpose Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Deus Ex, uten tvil. Beste story jeg noen gang har fått levert. Ingenting har hittil klart å måle seg med det. Jeg er litt sucker for SplinterCell-spillene også, men det er 3rd person.
Deadringer Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Return To Castle Wolfenstein! 5525768[/snapback] kødder du med meg? det spillet er elendig
Bear^ Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Return To Castle Wolfenstein! 5525768[/snapback] kødder du med meg? det spillet er elendig 5556511[/snapback] Smaken er som baken, den er delt
834HF42F242 Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 (endret) Return To Castle Wolfenstein! 5525768[/snapback] kødder du med meg? det spillet er elendig 5556511[/snapback] Hvordan i huleste kan du si at det spillet er elendig. Sett i forhold til hva? Bortsett fra Medal of Honor, er det et av de få 3D-skytespillene som har drevet meg til å komme helt gjennom. Endret 6. februar 2006 av anth
JAS-Gripen Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Spillet du skal ha heter Fahrenheit. Dette spillet har en utrolig spennende historie der du føler at du bare må spille det ferdig sånn at du kan se hvordan det ender. Her må man også tenke, for hvert valg du tar vil påvirke historien. Spillet er ikke 1. person sånn som du ønsker, men det er absolutt ikke noe tap. Anbefaler dette på det sterkeste
aboplotok Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Beyond Good and Evil og Psychonauts burde være midt i blinken.
arlion Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Vil også gjerne anbefale Knights of the old republic I og II, de er fabelaktige! etter min mening noen av de få spillene som faktisk klarer å fange star wars følesen i fra filmene, jedi knight spillene klarte dette til en viss grad men ikke nok. Skal sies at Storyen i de to spillene er til tider veldig like, men spill nummer 2 har en mye mørkere setting en det første. likte selv hoved personen i det første bedre, men helt hetlig likte jeg spill 2 best. du trenger ikke å ha spillt nummer 1 for å spille nummer 2 men det anbefales på det sterkeste å spille begge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå