Gå til innhold

Noen som skal spille wow på TG06?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Spilte en del WoW på TG i fjor, og skal nok spille litt i år også hvis jeg kommer meg dit. (Er nr. 90 i billettkøen...) Men det blir nok også en del andre spill og fildeling. :)

5512350[/snapback]

er ikke alle bilettene utsolgt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skal også spille World of Warcraft på TG i år. Akkurat som i fjor :)

5512421[/snapback]

Det er fordi du liker det ikke sant? Det er jo opp til en selv om man vil dra på TG å spille wow, og det må jo være morro å kanskje møte noen du har snakka med på samme server som deg som skal på tg

Skrevet

5512421[/snapback]

Det er fordi du liker det ikke sant? Det er jo opp til en selv om man vil dra på TG å spille wow, og det må jo være morro å kanskje møte noen du har snakka med på samme server som deg som skal på tg

5512436[/snapback]

Jepp!

Møtte flere som var i samme guild som meg, på TG05. Var veldig morsomt. Det skal dog nevnes at det faktisk var ganske mange som spilte WoW på TG i fjor også. :cool:

Skrevet

5512421[/snapback]

5512436[/snapback]

Jepp!

Møtte flere som var i samme guild som meg, på TG05. Var veldig morsomt. Det skal dog nevnes at det faktisk var ganske mange som spilte WoW på TG i fjor også. :cool:

5512458[/snapback]

Så du synes også at når folk sier det bare er bortkasta tid å dra på et så stort lan for å spille wow, ikke trenger og uttale seg?

Skrevet (endret)

5512421[/snapback]

5512436[/snapback]

Jepp!

5512458[/snapback]

Så du synes også at når folk sier det bare er bortkasta tid å dra på et så stort lan for å spille wow, ikke trenger og uttale seg?

5512468[/snapback]

Ja. Hvorfor skulle det være bortkastet tid? På TG kan man bedrive tiden akkurat som man vil. Alt fra å spille spill til å se på de fete demoene som blir laget.

TG er en opplevelse i seg selv, hva man bruker tiden til er helt opp til en selv :)

Endret av saXin
Skrevet (endret)

Har nok tenkt til å spille wow ja, bf 2 blir det vel litt tid til også =)

Btw, ingen som er i RISE eller RISEN på Laughing Skull som skal dit? :cool:

Endret av Demonic
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Spilte en del WoW på TG i fjor, og skal nok spille litt i år også hvis jeg kommer meg dit. (Er nr. 90 i billettkøen...) Men det blir nok også en del andre spill og fildeling. :)

5512350[/snapback]

er ikke alle bilettene utsolgt?

5512388[/snapback]

Jo, men folk refunderer billettene sine. Jeg står i kø for å få 4 refunderte billetter, ser ikke så lyst ut. :no: Kom igjen folkens, lever tilbake billettene deres! :p

Skrevet

5512421[/snapback]

5512436[/snapback]

Jepp!

5512458[/snapback]

5512468[/snapback]

Du spurte om vi skulle spille WOW på TG, eller ikke..

Da må vi jo få lov til å si hvorfor vi ikke skal spille det, akuratt som dere sier hvorfor dere skal spille det..

Skrevet (endret)

5512421[/snapback]

5512436[/snapback]

Jepp!

5512458[/snapback]

5512468[/snapback]

Du spurte om vi skulle spille WOW på TG, eller ikke..

Da må vi jo få lov til å si hvorfor vi ikke skal spille det, akuratt som dere sier hvorfor dere skal spille det..

5513197[/snapback]

Dere sier ikke hvorfor dere ikke skal spille det, dere sier hvor dumt dere synes det er å dra på TG å spille wow der.

Og dessuten spurte jeg ikke i dette topic om hvor dumt dere synes det var, topicen er til de som faltisk har noe og bidra med her, men ikke ot snakk som du driver med.

Ved OT, mener jeg at du snakker om hvor dumt det er , men ikke at du skal spille wow på tg, som topicen faktisk handler om.

Vet ikke om du klarer å lese dette: "Er det noen som har planer om å spille wow på TG06 eller? Bare lurer, for jeg selv spiller ikke mye cs, så det blir kanskje litt wow!"?

Ser du noe sted at jeg spør om hvor dumt de som ikke skal spille wow synes det er?

Endret av Alexanderhagen
Skrevet

I mitt guild så er alle skandinaviske. På TG så kommer en hel gjeng av oss til å samles bare for å nerde wow ;) Skal nok finne på andre og litt mindre databaserte ting også mens vi først er samlet, men hovedsakelig er vi der for å kjefte og skrike på hverandre mens vi spiller wow sammen ;)

TG er nok et ypperlig samlingssted for flere spillere som ikke får møtt hverandre ellers!

Skrevet

En veldig merkelig ting å gjøre ihvertfall. MMORPG`s er jo det mest lineære og usosiale du kan sette deg ned med . Hvorfor dra på LAN for å gjøre akkurat det du gjør hjemme ?

Skrevet (endret)

Hvorfor er MMORPG's mer usosialt enn andre spill? Spill trenger jo heller ikke være usosialt, det kommer an på hva man gjør det til.

Endret av Demonic
Skrevet

En tredjedel av folka der i fjor satt med wow hvertfall.

Flesteparten av folka holdt jo fortsatt på med lvl'ing så det ble powerleveling hele uka for mange >.<

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...