Gå til innhold

Trackmania Sunrise eXtreme og Trackmania Nations


Anbefalte innlegg

Hei! :)

 

Er det noen veldig dedikerte og vasse Trackmania Sunrise og Trackmania Nations spillere som har lyst til å være med å spille 3vs3 liga? Vi har lang erfaring fra TM League Europe 3vs3 competitions og har et høvelig internasjonalt nivå.

 

Laget består av kun nordmenn og har en gjennomsnittsalder langt opp på 20 tallet :ohmy: Hvis du ligger i dette leiet er det sikkert en fordel med tanke på å gli inn i miljøet vårt, men er du skikkelig vass får vi ta en vurdering ;) De fleste av oss har spilt de forskjellige Trackmaniaspillene siden morgenens spede begynnelse med TM videre til både TMO, TMS og nå TMN.

 

Kampene spilles med ekspansjonspakken eXtreme i team mode 3vs3 med alternate rules, som er basert på rounds. Det er dermed ikke snakk om å ha én lykkerunde med kjempetid, men ligge oppmot pers runde etter runde. Motstandere er andre internasjonale eller nasjonale lag. Kampene spilles hver onsdag kl 20, så den kvelden må du være ledig. Ellers er det en STOR fordel å ha tid til å øve endel på banene som skal spilles fra uke til uke. Banene er pure racing, ingen tilfeldigheter, stunts el.l. Det er kun evner og ikke flaks som rår. Banene har god flyt, er medium raske og er teknisk utfordrende. De er ca 1 minutt lange, bortsett fra en rundbane hver uke som er ca 2 minutt.

 

Kampene i seg selv kan ta opp mot 2 timer. Men fra oppvarming, dealing med motstanderlaget, et par oppvarmingsrunder, selve kampen og peptalk til slutt, kan det hele ta fort ta 3 timer. Så det er litt av en øvelse hvor konsentrasjon står i høysete.

 

Her er hjemmesiden til Sunrise ligaen forrige sesong (SL1), som egentlig er andre sesong da det også var en prøvesesong SL0.

 

SL2 skal begynne om snaue to uker, og forberedelsene er allerede i gang på Electronic Tournaments sine TMS forum sider. SL2 består av de tre TMS miljøene Island, Coast og Bay, samt det nye TM Nations miljøet Stadium.

 

Vi trenger derfor å styrke laget med flere og vasse spillere!

 

Er du interessert, ta kontakt på forumet vårt under rekrutterings tråden. :)

For nærmere info sjekk våre hjemme sider som du finner link til i signaturen. Har du spørsmål ta gjerne kontakt!

 

GG & HF :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklageligvis er jeg på langt nær så god som jeg burde være! Eller, det kommer jo faktisk litt ann på. Jeg har hvertfall litt over middels ferdigheter sånn generelt sett tror jeg, men aner ikke hvor god jeg bør være for å bli med i noen turnering.

 

Jeg har spillt både Trackmania: Power Up (Begynte å spille når ekspansjonen hadde kommt), Trackmania Sunrise og eXtreme når den kom. Og til slutt nå Trackmania Nations som forresten er et gromt spill. Makan til olympiade-følelser skal en lete lenge etter ;)

 

Det virket dog svært morro å være med i en turnering, men er redd for at skole (Les: VK1 med prøver og mer) kan ødelegge for min deltakelse. Men dere får ha lykke til hvertfall. Er alltids hyggelig med engasjerte norske trakmania-spillere. Et bra spill som fortjener vår oppmerksomhet.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar

Takk for respons, Orresnei :)

 

Tja... hvor god bør du være... Gull bør ikke være noe problem. Author tiden bør også kunne gå i de fleste tilfeller etter endel forsøk. Noe konkret ut ifra medaljer er vanskelig å si da nivåene til de som lager baner varierer veldig.

 

Noen ganger går author på første forsøk, andre ganger brukes en uke. Og i noen tilfeller klarer en den aldri. Men ikke la deg skremme av det. Litt øvelse gjør mester :)

 

Jeg vedlegger link til mappackene for SL1 som var kun TMS. Det er 9 baner, 3 fra hvert miljø, i hver mappack:

SL1 MapPack1, SL1 MapPack2 og SL1 MapPack3.

 

Så får den enkelte bruke litt tid på egenhånd til å bli kjent med banene, evt velge noen favoritter fra hvert miljø, også får vi ta en online test sammen med den enkelte eller flere interesserte etter avtale. Det er ikke alle baner som passer enhver spiller like godt.

 

PS! Dvs om du er så god nå, er det bare toppers! Vi kan ikke forevente at du er så god med en gang, men det er kjekt om du når det nivået på litt sikt.

Endret av leffi
Lenke til kommentar

Nå er det ikke slik at man er nødt til å spille alle miljøer. Hvis du f.eks kun kan spille 1 eller 2 miljøer er det bedre enn ingen.

Man trenger heller ikke å bruke flere timer på å øve, men god kjennskap til miljøet og banen man skal spille må man ha.

 

På kampdagen er det heller ikke et "must" at du er med på kjøringen rett før kamp, pep-talk, følger med på de miljøer du ikke skal spille og aftermatch trash talk. Har du kun tid til å møte opp, kjøre dine miljøer for så logge av, er det greit. Dette krever at du klarer å gjøre avtaler med oss andre på forhånd, slik at vi vet at du kommer til rett tid.

 

Håper denne posten kan bidra til at noen tar steget frem og vil kjøre TMN og TMSX på en litt mer konkurransepreget plattform. Vi i NoL spiller mest for moroskyld, og vinner og taper med nesten samme sinn. Vel, vi synes selvsagt at det er mer moro å vinne enn å tape.

 

Lee fra NoL og 2D2D

Lenke til kommentar
Nå er det ikke slik at man er nødt til å spille alle miljøer. Hvis du f.eks kun kan spille 1 eller 2 miljøer er det bedre enn ingen.

Man trenger heller ikke å bruke flere timer på å øve, men god kjennskap til miljøet og banen man skal spille må man ha.

 

På kampdagen er det heller ikke et "must" at du er med på kjøringen rett før kamp, pep-talk, følger med på de miljøer du ikke skal spille og aftermatch trash talk. Har du kun tid til å møte opp, kjøre dine miljøer for så logge av, er det greit. Dette krever at du klarer å gjøre avtaler med oss andre på forhånd, slik at vi vet at du kommer til rett tid.

 

Håper denne posten kan bidra til at noen tar steget frem og vil kjøre TMN og TMSX på en litt mer konkurransepreget plattform. Vi i NoL spiller mest for moroskyld, og vinner og taper med nesten samme sinn. Vel, vi synes selvsagt at det er mer moro å vinne enn å tape.

 

Lee fra NoL og 2D2D

5527306[/snapback]

 

 

Er en middels god spiller som nettopp har startet med TM Nations, har spilt Trackmania før og er veldig treningsvillig, går med en 5-6 timer hver dag nå på Trackmania Nations. Er interessert i å være med hvis jeg kan spille kun TM Nations og dere finner at jeg duger til dette.

 

mvh Tom Inge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...