Gå til innhold

Lindows


jonia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har gitt opp Linux nå. Det tar bare for mye tid til å få alt til å fungere. Brukte liksom flere dager for å få lyd.

 

Husker på TG01, da satt de som brukt Linux og drev å konfigurete osv, mens de som brukte windows spilte. Sier jo litt.

 

Linux er på vei oppover, så jeg kan kanskje vente et år eller to. Har egentlig litt lyst til å "støtte" det, men boot tiden er lang, jaja, man kan sikkert få den til å bli 5 sek, men da er vi tilbake til at man skal konfigurere den i flere dager. Du sparer altså et par sekunder hver gang du booter, men bruker flere timer på å få den til å gå sjappere.

 

For de som liker det så er det sikkert kjempegøy og lærerikt.

Lenke til kommentar

Hei GeeZuZz!

Vel,det finst ein god del programmer/spill til Linux..Om ein søker litt på internett så finner ein ein del lovelige nedlasbare programmer og spill..

 

Alt noen trur dei er proffe..Vil eg tru ein finner i mange miljø..:wink:Ikkje bare i "linux miljøet"...

 

Det er mykje ein kan gjære med Linux som ein bare bruker litt tid på det..Og Linux er blitt veldig mykje betre enn det var i byringa...

 

No,ser det kanskje ut til at eg er ein så kalla "linux geek"(er ikkje meininga å støte nokon)Men,det er eg ikkje bruker både Linux og Windows på datamaskina mi..:wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...