Forumforumforum Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 tja, mange kjøper MP5 og armor.. Da jeg spillte valgte jeg kanskje like gjerne colt'n, om jeg hadde igjen granater fra 1. runde.. og jeg hadde drept noen i 1. runden..
themanfrom Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Dummeste du gjør i second round er colt da, vis du blir drept, så har de det perfekte våpen.
JohndoeMAKT Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Grunnen til at jeg tok det med var at jeg bare gikk gjennom min config.cfg og klippet ut alt hendig. Og da tok jeg like gjerne med alle fire buyscriptene, men jeg står enda for at du bare bør bruke AK/Colt public.
Pilot_ Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Spill og skaff deg in-game IQ, og aim selvfølgelig. Taktikker er heller ikke dumt om du skal spille i klan.
SKAÐI Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Grunnen til at jeg tok det med var at jeg bare gikk gjennom min config.cfg og klippet ut alt hendig. Og da tok jeg like gjerne med alle fire buyscriptene, men jeg står enda for at du bare bør bruke AK/Colt public. 5513630[/snapback] Eller dgl...
Forumforumforum Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Dummeste du gjør i second round er colt da, vis du blir drept, så har de det perfekte våpen. 5513555[/snapback] mye lettere å ta de da x] gjorde det riktig nok ikke i seriøse matcher.. men de litt mindre så ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå