IceDale Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 (endret) Hvis du ikke har spilt på 15 år har du jo gått glipp av en del fantastiske Lucasarts "pek-og-klikk"-spill Ikke akkurat bilspill, slåssing og liknende, men du MÅ spille eksempelvis "Day of the Tentacle", "Grim Fandango", "Sam & Max", "The Dig", og selvfølgelig den eviggrønne Monkey Island-serien Misunner deg virkelig hvis du enda ikke har spilt disse! *Nostalgi* 5515611[/snapback] Det må jeg bare! Husker broderen anskaffet både Day of the Tentacle og Sam & Max en gang i tiden, men jeg fikk aldri spilt dem. Det må jeg jo bare nå! Og de finnes kanskje i en billig versjon der ute i butikkene... ;-) 5515670[/snapback] Mener å huske at det kom en samlepakke med 4 Lucasart spill for ca 4-500(husker ærligtalt ikke) Ellers kan du jo sjekke ut Home of the Underdogs for gamle spill og abandonware (spill som er blitt gjort til freeware av utgiver, ofte GAMLE spill.) Hvis du ikke har spilt på 15 år burde det være nok å ta av i alle kategorier. Misunner deg litt all de gode øyeblikkene du har foran deg, hvis du har tid da Endret 1. februar 2006 av IceDale
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå