Admin'c Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 (endret) Hei, Er på jakt etter en handsfree til min qtek s100. Så langt har jeg satt meg noen krav og funnet ett par kandidater som kan egne seg. Krav: Liten Kjapp å sette i øret Behagelig selv om den sitter i øret i flere timer Godt volum og god lyd inn/ut Se bra ut fungerer godt i en bråkete bil Kandidatene jeg har funnet så langt er: -bluespoon ax2 -se hbh-662 (mulig 660 er samme greie) -plantronics m3500 -cardo scala 500 har noen erfaringer med disse headsettene, en anbefaling, eller forslag til andre så fyr løs. Jeg er usikker på hvilket av disse headsettene det blir. Lurer spesielt på om det er behagelig med en festeanordning alla bluespoon sin og om den er kjapp og ta på Endret 27. januar 2006 av Admin'c
snubbel Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Anbefaler på det sterkeste HBH-660/662. Har brukt dette med mine siste ~35 telefoner og det fungerer glimrende - også med Qtek, i motsetning til enkelte andre headset. God lyd, enkel å sette opp, lett å ta av og på øret, godt batteri, og nummervisning på displayet. Kjekt når mobilen ligger i en jakke i baksetet i bilen... -snubbel
Admin'c Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Skrevet 27. januar 2006 Har lest en del, og jeg tror jeg dropper hbh-662 til fordel for 610 pga at 662 mangler dsp, noe som er kjekt å ha i en bil =) så da står jeg mellom hbh-610 og cardo scala 500 :/ kommer fremover iallefall
barks Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Min Flamingo er både liten, har bra lyd og ser bra ut. Kjøpte den via Netshop.no for noen uker siden og har aldri hatt (eller sett..) en handsfree, som jeg liker bedre. Ikke vanvittig dyr heller, ca 650,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå